×
آخرین اخبار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
واکسیناسیون بیش از ۳۸۰۰۰ نفر در مسجدسلیمان انجام شده است

  • کد نوشته: 71244
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۲
  • 493 بازدید
  • سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجد سلیمان از واکسیناسیون ۳۸ هزار و ۸۰۵ نفر گروههای هدف در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
    واکسیناسیون بیش از ۳۸۰۰۰ نفر در مسجدسلیمان انجام شده است

    دکتر ولی الله شرفی در گفتگو با دیدگاه نیوز با اعلام این خبر افزود: از این مجموع ۲۵ هزار و ۸۶۴ نفر دوز اول و ۱۲۹۴۱ نفر دوز دوم واکسن خود را دریافت نمودند.

    وی افزود: مرحله واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است و همچنان بر تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید می‌شود. شرفی با تاکید بر این که دریافت‌کنندگان واکسن کرونا همچنان باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند، گفت: با دریافت واکسن کرونا همچنان احتمال ابتلای مجدد وجود دارد که البته با شدت کمتری و مرگ ناشی از کرونا نیز کاهش خواهد یافت.

    وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم که رفتارهای اشتباه خود را تکرار نکنند. با تزریق واکسن، کسی مصونیت ۱۰۰ درصدی در مقابل بیماری کووید۱۹ پیدا نمی کند. باید کماکان شیوه نامه های بهداشتی و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنیم. کادر درمان بسیار درخشان کار می کنند اما همان قدر که همه مردم خسته و نگران هستند، کادر درمان هم خسته هستند و مجاهدانه تلاش می کنند.

    به گزارش دیدگاه نیوز دبیر ستاد پیشگیری از کرونا با بیان این که شمار بستری‌ها، مراجعه بیماران سرپایی و مرگ بیماران مبتلا به کرونا همچون دیگر شهرها در پیک اخیر در این شهرستان نیزافزایش داشته است گفت: از همه همشهریان عزیز می خواهم که بیش از پیش با توجه به وجود واریانت ها و جهش های ویروس، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

    وی ادامه داد: تقویت بهداشت فردی و اجتماعی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات عزا و عروسی، نکاتی است که در این شرایط بسیار مهم است. سرپرست بهداشت و درمان مسجد سلیمان در پایان سخنان خود اظهار کرد: امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بستری‌ها و تغییر وضعیت کنونی در هفته‌های پیش‌رو باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *