×
آخرین اخبار

واتس اپ برگ برنده دیگری رو کرد

  • کد نوشته: 115337
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۹
  • 135 بازدید
  • حالا گفته می‌شود که این پیام‌رسان محبوب قصد دارد به کاربران خود این امکان را بدهد تا در استاتوس خود از پیام‌های صوتی استفاده کنند.

    واتس اپ برگ برنده دیگری رو کرد

    واتساپ در چند وقت گذشته در حال آزمایش ویژگی‌های متعددی بوده و حتی قابلیت‌های جدیدی را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده است. حالا گفته می‌شود که این پیام‌رسان محبوب قصد دارد به کاربران خود این امکان را بدهد تا در استاتوس خود از پیام‌های صوتی استفاده کنند.

    اولین بار در تیرماه امسال گفته شده بود واتساپ روی قابلیت اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس کار می‌کند. اکنون این سرویس پیام‌رسان طبق جدیدترین گزارش وب‌سایت WABetaInfo، این ویژگی را از طریق جدیدترین نسخه بتا آن در اختیار تعدادی از آزمایش‌کنندگان قرار داده است.

    نحوه عملکرد و محدودیت‌های قابلیت جدید واتساپ

    WABetaInfo در گزارش خود توضیح می‌دهد که با وجود این ویژگی، از همان قسمتی که برای استاتوس‌های خود، یادداشت‌های متنی ایجاد می‌کنید، می‌توان یادداشت‌های صوتی نیز ایجاد کرد. درست مانند قابلیت ارسال پیام‌های صوتی در چت‌های معمولی واتساپ، در این مورد نیز دکمه ارسال به دکمه میکروفون تبدیل می‌شود که می‌توانید آن را فشار داده و نگه‌دارید تا پیامی ضبط شود.

    مانند تمام بروزرسانی‌های استاتوس، واتس‌اپ این یادداشت‌های صوتی را با تمام افرادی که به آن‌ها اجازه داده‌اید استاتوس‌های معمولی شما را مشاهده کنند، به اشتراک می‌گذارد. آن‌ها همچنین به صورت سرتاسری رمزگذاری شده‌اند و به مدت ۲۴ ساعت به دیگران نمایش داده می‌شوند، مگر اینکه قبل از آن به‌صورت دستی حذف شوند.

    دو نکته قابل توجه درباره این ویژگی، اینکه صدای ضبط شده شما در قسمت استاتوس نمی‌تواند از محدودیت زمانی ۳۰ ثانیه‌ای بیشتر باشد. همچنین اگر مخاطبین شما از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند، نمی‌توانند آن را بشنوند.

    از جمله ویژگی‌هایی که متا در چند وقت گذشته برای واتس‌اپ آزمایش کرده، می‌توان به امکان بلاک‌کردن کاربر به‌طور مستقیم از نوتیفیکیشن پیام‌ها و انتقال محلی سابقه چت‌های کاربران اشاره کرد. تغییر مهمی که اخیراً به این برنامه اضافه شده نیز قابلیت پروکسی است که با توجه به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتس‌اپ معرفی شده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “واتس اپ برگ برنده دیگری رو کرد”

    1. ناشناس گفت:

      سلام پیش از صدتا پروکسی نصب کردم جواب نداد الکیه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *