×
آخرین اخبار

هک سیستم ورود بدون کلید خودرو در چند ثانیه با یک دستگاه ۲۲ دلاری

  • کد نوشته: 2077
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۸
  • 634 بازدید
  • دیدگاه نیوز / هک سیستم ورود بدون کلید خودرو با یک دستگاه ۲۲ دلاری در چند ثانیه، دارندگان خودروهایی با این ویژگی را به دلهره انداخته است. در روش relay hack سارقان با استفاده از دو دستگاه که یکی از آنها در اختیار سارق اصلی و دیگری در اختیار فرد دیگری است که به صاحب […]

    هک سیستم ورود بدون کلید خودرو در چند ثانیه با یک دستگاه ۲۲ دلاری

    دیدگاه نیوز / هک سیستم ورود بدون کلید خودرو با یک دستگاه ۲۲ دلاری در چند ثانیه، دارندگان خودروهایی با این ویژگی را به دلهره انداخته است.
    در روش relay hack سارقان با استفاده از دو دستگاه که یکی از آنها در اختیار سارق اصلی و دیگری در اختیار فرد دیگری است که به صاحب خودرو نزدیک می شود امکان هک سوئیچ خودرو و سرقت آن را دارند.

    این دستگاه از طریق دریافت و ارسال سیگنالهای رادیویی اطلاعات مربوط به سوئیچ خودرو را دریافت کرده و سارق اصلی که نمونه این دستگاه را در اختیار دارد این اطلاعات را دریافت می کند، با قرار دادن دستگاه دوم که حاوی اطلاعات سوئیچ خودرو است، سارق می تواند در زمان چند ثانیه خودرو را سرقت کند، دو دستگاه فوق قابلیت برقراری ارتباط تا فاصله ۳۰۰ متر را دارند.

    شایان ذکر است خودرو سرقت شده پیامهایی مبنی بر عدم شناسایی درست سوئیچ را ارسال می کند اما کماکان به حرکت خود ادامه می دهد؛ طبق اطلاعات بدست آمده این روش یک تکنیک جدید نبوده و حدود ۱۰۰ میلیون خودرو بدون سوئیچ که طی سالهای ۱۹۹۵ تا امروز تولید شده اند در معرض هک شدن قرار دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *