×
آخرین اخبار

هوآوی برند دوم دنیا در بازار تلفن همراه دنیا شد

  • کد نوشته: 6235
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۷
  • 542 بازدید
  • دیدگاه نیوز – بر مبنای آخرین آمار موسسه تحقیقاتی Counterpoint، هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل دومین برند بازار تلفن همراه دنیا شد و این شرکت هم اکنون سهم بازاری بیشتر از برند اپل در بازار تلفن همراه دنیا دارد.براساس اطلاعات این موسسه مطرح و فعال در زمینه تحقیقات بازار، هوآوی به صورت پیاپی در […]

    هوآوی برند دوم دنیا در بازار تلفن همراه دنیا شد

    دیدگاه نیوز – بر مبنای آخرین آمار موسسه تحقیقاتی Counterpoint، هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل دومین برند بازار تلفن همراه دنیا شد و این شرکت هم اکنون سهم بازاری بیشتر از برند اپل در بازار تلفن همراه دنیا دارد.براساس اطلاعات این موسسه مطرح و فعال در زمینه تحقیقات بازار، هوآوی به صورت پیاپی در دو ماه June و July موفق شده سهم بازاری بیش از برند اپل در فروش گوشی های خود در سراسر دنیا داشته باشد.

    هوآوی طی ماه اخیر موفقیت های زیادی را در بازار جهانی کسب کرده که از جمله آنها می توان به ورود این شرکت به لیست ۱۰۰ شرکت بزرگ دنیا که توسط مجله Fortune به صورت سالیانه منتشر می شود اشاره نمود. 

    به علاوه این شرکت طی سال اخیر موفقیت های زیادی در افزایش سهم بازار خود در بازار گوشی های گران قیمت بالای ۵۰۰ دلار داشته است که این امر نشان دهنده موفقیت چشمگیر این شرکت در بازار گوشی های بالارده در کنار گوشی های میان رده دارد. 
    این شرکت در ماه های اخیر در مناطق اروپای مرکزی و شرقی موفق شده بود که سهم بازار اپل را پشت سر بگذارد ولی هم اکنون این موفقیت را با شاخص سهم بازار جهانی تکرار کرده است. 
    این شرکت همچنین در نمایشگاه IFA با اعلام ورود خود به عنوان اولین تولید کننده پردازنده تلفن همراه به حوزه AI یا هوش مصنوعی با چیپ Kirin 970، برتری تکنولوژیک خود را به رخ رقبای خود این بازار تلفن همراه دنیا کشید.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *