×
آخرین اخبار

هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان قرار گرفت

  • کد نوشته: 104687
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۸
  • 180 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: هشت نوع بیماری خاص و سخت درمان برای نخستین بار در راستای کاهش پرداخت و جبران هزینه ها، در تعهد این سازمان قرار گرفت.

    هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان قرار گرفت

    به گزارش روز سه شنبه دیدگاه نیوز از روابط عمومی بیمه سلامت لرستان شاهدخت فتحی بیرانوند اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور صندوق بیماری های خاص و سخت درمان (صعب العلاج) با حمایت دولت در راستای کاهش پرداخت از جیب بیماران و جبران هزینه‌ برخی از بیماری ها راه اندازی شده است.

    وی گفت:  هشت نوع بیماری شامل سیستیک فیبروزیس، مولتیپل اسکلروزیس، اوتیسم، بال پروانه ای، موکوپلی ساکاریدوز، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی در تعهد بیمه سلامت لرستان قرار گرفته است که مزایای صندوق بیماری های خاص و سخت درمان ، مازاد بر تعهدات بیمه های پایه و تکمیلی می‌باشد.

    وی بیان کرد: افرادی که دارای این بیماری ها هستند می توانند برای نشان دار شدن، با مراجعه به سامانه غیر حضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir از حمایت های این بسته خدمتی شامل ویزیت، دارو، خدمات پاراکلینیک و توانبخشی، برخوردار شوند.

    فتحی بیرانوند افزود: همچنین مقرر شده است ۲۷ بسته خدمتی دیگر در تعهد بیمه سلامت قرار گیرد و پوشش هزینه های بقیه بیماری‌ها از جمله پیوند قلب و کلیه، بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان ها به تدریج ابلاغ و اجرایی شود.

    یک میلیون و ۶۳ هزار نفر در لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *