×
آخرین اخبار

نوبت دهی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان فقط به صورت حضوری است

  • کد نوشته: 66727
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۵
  • 1683 بازدید
  • روابط عمومی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اعلام کرد: نوبت دهی بیمارستان ۲۲ بهمن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فقط به صورت حضوری انجام می‌شود.
    نوبت دهی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان فقط به صورت حضوری است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، روابط عمومی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار گزارشی مبنی بر پاسخگو نبودن به تماس‌های مردم با بیمارستان ۲۲ بهمن جهت رزرو نوبت، اعلام می‌شود تمامی نوبت‌ها صرفا به صورت حضوری خواهد بود و سیستم نوبت دهی تلفنی غیرفعال شده است.

    متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

    به دنبال پیام انتشار یافته در رسانه‌های خبری مسجدسلیمان و ابراز نگرانی یکی از شهروندان به دلیل فعال نبودن تلفن‌های گویای نوبت دهی به اطلاع عموم شهروندان می‌رساند.

    با توجه به شرایط موجود کرونایی و برای به حداقل رساندن مراجعات حضوری قبلاً نوبت دهی از طریق سامانه تلفن گویا به شکل روزانه طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده تعریف گردیده بود که پس از گذشت مدتی با توجه به شکایات دریافتی مبنی بر رزرو شدن سریع نوبت‌ها بنا به درخواست‌های مکرر مردمی در جهت افزایش راندمان کار و به منظور بهره وری بهتر و تکریم ارباب رجوع نوبت دهی به شیوه حضوری با رعایت اصول بهداشتی جایگزین گردیده است.

    کلینیک بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان همه روزه به استثنای روز‌های تعطیل در ۲ شیفت صبح و عصر آماده ارایه خدمات درمانی بوده و در خرداد ماه امسال حدود یک هزار نفر از همشهریان با کمک پزشکان متخصص شاغل در کلیلینک تخصصی بیمارستان ویزیت شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “نوبت دهی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان فقط به صورت حضوری است”

    1. ناشناس گفت:

      حضوری میان میگن اینترنتی تو سایت میریم میگن حَضوری…بخدا ای مردم بدبخت نباید اینجوری اذیت کنین…یکم به نظم و اداب و انسانیت شهرستانهای همجوار نگاه کنین حداقل ….

      • با درود و عرض ادب

        زمان انتشار این خبر تیرماه ۱۴۰۰ می باشد. در حال حاضر و در تاریخ اسفند ۱۴۰۱ به صورت تلفنی نیز می توان نوبت گرفت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *