×
آخرین اخبار

نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی: مردم همواره از جمعیت هلال احمر به نیکی یاد می کنند

  • کد نوشته: 52899
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • 540 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز صبح روز جمعه ۱۰ بهمن با حضور دررهلال احمر تبریز از طرح توزیع سومین مرحله کمکهای معیشتی هلال احمر بازدید بعمل آورد.
    نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی: مردم همواره از جمعیت هلال احمر به نیکی یاد می کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر گفت ؛ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برکات فراوانی برای کشور و مردم عزیز داشته است.

    وی افزود: اقدامات بسیار مهمی در طول ۴۰ سال گذشته در کشور انجام گرفته که دستگاهها و ادارات و سازمانها بایستی بمناسبت ایام الله دهه فجر خدمات اداره متبوع خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استخراج و به مردم ارائه کنند.

    امام جمعه تبریز تاکید کرد : علیرغم اینکه مشکلات زیادی بر سر راه انقلاب اسلامی از طرف دشمنان نظام بوجود آمده است و همچنین بعضی از بی‌تدبیری های داخلی وجود داشته ولی علیرغم همه اینها ، اقدامات بسیار فراوانی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته که برکات فراوانی داشته است.

    نماینده ولی فقیه در استان افزود : انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان و دین و اسلام مردم به پیروزی رسید و مردم کشورمان همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند بعد از انقلاب نیز نقش خود را فراموش نکردند و تا حالا نقش خود را در پاسداری از انقلاب ایفا کرده اند .

    حجت الاسلام آل هاشم با تجلیل از نقش خیرین و نیکوکاران در ایام کرونا گفت : مردم در ایام کرونا بخوبی نقش خود را در راستای کمکهای مومنانه ایفا کردند .

    وی به نقش هلال احمر در برقراری صلح و آرامش اشاره کردو گفت : جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نه تنها در سطح کشور ، بلکه در سطح دنیا ،سفیر صلح و آرامش می باشد و در عرصه های گوناگون فداکاری های مختلفی از خود نشان داده است .
    امام جمعه تبریز افزود : هلال احمر از جمله سازمانهایی است که مردم از آنها به نیکی یاد می کنند و خدمات هلال احمر و پلیس راه و آتش نشانی و اورژانس تعطیل بردار نمی باشد .
    وی تصریح کرد : با همه سختی ها و ماموریت های امدادی متفاوت ، نیروهای هلال احمر در امر کمکهای مومنانه هم سهیم هستند که از زحمات همه داوطلبان و خیرین و مسئولان هلال احمر تشکر و قدردانی می کنیم .
    گفتنی است در آغاز این مراسم دکتر حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گزارشی از اقدامات هلال احمر ارائه داد و گفت : جمعیت هلال احمر استان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سه مرحله با کمک خیرین و داوطلبان و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی نموده که در این مرحله تعداد ۲۰۸۶ بسته که ارزش ریالی هربسته ۵۳۰ هزار تومان محتوی برنج،روغن ،حبوبات، ماکرونی ، رب، قند و چای جمعا ۱ میلیاردو صد میلیون تومان می باشد .
    وی همچنین از کلنگ زنی احداث ۴ مجتمع امدادی چند منظوره در سطح استان خبر داد و گفت : بمنظور هم افزایی دستگاههای امدادی دخیل در حوادث جاده ای و کوهستان و حوادث مشابه و تسریع در امدادرسانی های ، برابر هماهنگی های بعمل آمده و پیگیری های صورت گرفته از طریق مدیریت بحران استانداری، کلنگ احداث مجتمع امدادی چند منظوره در محور ورزقان به خواجه به زمین زده شده که از طریق مجتمع مس آذربایجان (سونگون ورزقان ) احداث خواهد شد .در همین راستا پایگاه دو منظوره اطفای حریق جنگلهای ارسباران و مجتمع امدادی آزادراه تبریز- سهند با مشارکت شرکت عمران سهند و بهره بردار ازاد راه تبریز به سهند و مجتمع امدادی محور سرچم میانه به اردبیل با مشارکت فولاد میانه در آقکند نیز همزمان با دهه فجر کلنگ زنی می شود

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *