×
آخرین اخبار

نظر سید حسن خمینی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰

  • کد نوشته: 55516
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۹
  • 837 بازدید
  • تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت که تمایلی به کاندیداتوری ندارد و تاکید کرد: به این مساله فکر نکرده‌ام.
    نظر سید حسن خمینی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰

    به گزارش دیدگاه نیوز، سید حسن خمینی به موضوع بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات اشاره کرد و گفت: شما در همین رقابت‌های انتخاباتی می‌بینید یک طرف از الان در حال آماده کردن ستاد است، طرف مقابل اصلا نمی‌داند که نهادهای نظارتی آیا او را تایید می‌کنند؟ آیا تا آن روز امکان تحرک انتخاباتی به او می‌دهند؟

    قوه قضائیه دُز حساسیت خود را پایین آورده است

    وی در ادامه تصریح کرد: وقتی می‌گویید آیا کسی می‌تواند اعتراض کند، من می‌گویم این مسئله، مسئله بسیار متمایزی است. مطلق انگاری نکنید. اولا بخشی از معترضین، جوانان عدالتخواه هستند که برای اعتراضشان هزینه نمی‌دهند و هر چه بخواهند به همه می‌گویند. در مورد بخش‌های دیگر جامعه که اعتراض می‌کنند هم باز درصد دارد. یعنی یک جاه‌هایی مواردی هم ممکن است و مواردی نه. دوره زمانی هم موثر است.
    تولیت آستان امام(ره) تاکید کرد: ممکن است در دوره‌ای نتوانید انتقاد کنید چون به تریجِ قبای فلان قاضی برمی‌خورد. الان قوه قضائیه دُز حساسیت را پائین آورده است.

    من مدافع وضع کنونی نیستم

    سید حسن خمینی گفت: نکته بعدی این است که بنده اصلا مدافع وضع کنونی نیستم که شما الان مرا برده اید گوشه رینگ و فکر کردید من مدافع هر آنچه رخ می‌دهد هستم. ممکن است اگر من هم شروع بکنم به اندازه شما درد دل داشته باشم. من فقط یک نکته دارم، مراقب باشید که میزان انتقاداتان به یأس نکشد. فکر نکنید هیچ کار نمی‌شود کرد. اگر نمی‌شود پس اصلا نباید حرف بزنید. پس ما معترضیم ولی باید تلاش کنیم راه آن را هموار کنیم.

    واکنش سید حسن خمینی پس از رد صلاحیت

    تولیت آستان امام(ره) در واکنش به اینکه پس از رد صلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری چه حسی داشته، گفت: «هیچ»، سپس در پاسخ به سوالی دیگر که آیا از رد صلاحیتش متعجب نشده هم پاسخ منفی داد و گفت: «خیر».

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *