×
آخرین اخبار

در کرانه باختری؛
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه یک شهروند فلسطینی را در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند

  • کد نوشته: 72244
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۲
  • 459 بازدید
  • نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه یک شهروند فلسطینی را در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
    نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه یک شهروند فلسطینی را در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از الجزیره، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. صهیونیستها امروز دوشنبه به روی یک جوان فلسطینی آتش گشودند.

    بر اساس این گزارش، این حادثه در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری رخ داد. نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این شهروند فلسطینی به دنبال حمله به صهیونیستها به وسیله سلاح سرد بوده است.

    رسانه های فلسطینی اعلام کردند که شهروند فلسطینی پس از اصابت گلوله شلیک شده توسط نظامیان صهیونیست، پیش از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارد شده به شهادت رسید.

    این درحالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه در جستجوی ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان «جلبوع» به شهر «جنین» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

    به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین درگیری شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی درگرفت. منابع فلسطینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *