×
آخرین اخبار

نشست شعرخوانی و معرفی کتاب در شهرستان دماوند برگزار شد

  • کد نوشته: 65010
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۶
  • 424 بازدید
  • نشست شعرخوانی، دلنوشته و معرفی کتاب در شهرستان دماوند نشست شعرخوانی، دلنوشته خوانی و معرفی کتاب «امام رضا(ع) و ایران» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند برگزار شد.
    نشست شعرخوانی و معرفی کتاب در شهرستان دماوند برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، با هدف ترویج فرهنگ رضوی، نشست شعرخوانی، دلنوشته خوانی و معرفی کتاب «امام رضا(ع) و ایران» همزمان با آغاز جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور غلامرضا عبدالله بیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حسین محمدی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، اعضای محفل ادبی و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند در بستر فضای مجازی برگزار شد.

    در ابتدا حسین محمدی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: معرفی سبک و سیره زندگی ائمه اطهار (ع) علی الخصوص حضرت امام رضا(ع) یکی از وظایف و رسالت های ما است؛ امیدواریم با انجام این فعالیت ها توجه و عنایت امامان و پیشوایان دین را به سمت زندگی خودمان جاری و ساری کنیم.

    سپس شعرای حاضر در این برنامه اشعار خود را در مدح آن حضرت قرائت کردند. در ادامه نیره فاضلی، کتابدار کتابخانه کوثر دلنوشته خود را در رثای حضرت امام رضا قرائت کرد و در پایان کتاب «امام رضا(ع) و ایران» نوشته حسین حر توسط حجت الاسلام و المسلمین رضا شمس، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) معرفی شد. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *