×
آخرین اخبار

نخستین همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در هندیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 17206
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۶
  • 662 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: در این همایش که با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد سند فرهنگی شهرستان با بهره گیری از مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم و در جهت بومی سازی این بیانیه مطالبی از سوی امام جمعه هندیجان […]

    نخستین همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در هندیجان برگزار شد
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: در این همایش که با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد سند فرهنگی شهرستان با بهره گیری از مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم و در جهت بومی سازی این بیانیه مطالبی از سوی امام جمعه هندیجان ارائه گردید.
    مسعود میرزاپور افزود: این همایش در روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با حضور جوانان ،دانشگاهیان ، طلاب و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
    سخنران این همایش حجت الاسلام حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان این بیانیه مهم را به سند توسعه فرهنگی و سیاسی کشور برشمرد و عمل به آن را وظیفه همه اقشار به ویژه مسئولین نظام اسلامی دانست.
    سید عبدالحمید حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان در ادامه گفت: تحقق تمدن بزرگ نظام اسلامی با تکیه بر بیانیه گام دوم می بایست در سایه روحیه کار و کارآفرینی جوانان و دانشگاهیان شکل گیرد و این نظام می‌بایست محلی باشد برای تمدن سازی و در این راستا فعالیت های مرتبط صورت پذیرد.
    وی اظهار داشت: با تشکیل گروه‌های مشورتی در دفتر امام جمعه و مشارکت دادن جوانان در مسائل فرهنگی، روحیه کار و کارآفرینی در جوانان و دانشگاهیان پدیدار می شود.
    امام جمعه هندیجان همچنین از ارائه طرح تشکیل انجمن فارغ التحصیلان و دانشگاهیان برای اولین بار در استان خوزستان خبر داد.
    وی خاطر نشان کرد: این طرح برای اولین در استان خوزستان ارایه ‌گردید و اساس و ابتنای کار بر پایه مسائل فرهنگی و حضور جوانان در عرصه های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی خواهد بود.
    میرزاپور دبیر شورای فرهنگ‌عمومی هندیجان در حاشیه این همایش اظهار داشت: دبیرخانه ای تحت عنوان فارغ‌التحصیلان و مهندسان هندیجان تشکیل شده که با شناسایی و ثبت نام اعضای فارغ التحصیل و گروهی از نخبگان هندیجان فعالیت خود را شروع و در گام بعدی نتایج این نشست ها و همایش ها را از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می رسانیم.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *