×
آخرین اخبار

نتایج آسیب شناسی زندان های لرستان در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد

  • کد نوشته: 101173
  • ۱۴۰۱-۰۷-۳۰
  • 127 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: نتایج تحقیقات و آسیب شناسی زندان های استان به منظور ارائه راهکار در اختیار دانشگاه و نهادهای علمی پژوهشی قرار می گیرد.

    نتایج آسیب شناسی زندان های لرستان در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد

    به گزارش روز جمعه دیدگاه نیوز از روابط عمومی زندان های لرستان، عبدالمجید کشوری در همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی مددکاری اظهار کرد: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی در لرستان و فاصله‌های طبقاتی، این استان به بستری برای آسیب‌های اجتماعی بدل شده است.

     وی تصریح کرد: ارتباط عمیق و مستمر و تبادل علمی بین دانشگاه‌ها و زندان، یکی از اهداف مهم مدیریتی در ندامتگاه های استان است.

    وی افزود: داده‌ها و تحقیقات صورت گرفته در حوزه زندانیان و آسیب‌های ناشی از آن در خدمت نهادهای دانشگاهی و پژوهشی قرار می‌گیرد تا با تولید فکر نو و خلاقیت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام شود.

    وی بیان کرد: برای ریشه‌یابی جرم نیاز به کار علمی و ارتباط عمیق دانشگاهی می‌باشد چراکه لازم است در دنیای ارتباطات و عصر حاضر ارتکاب جرم در استان ریشه‌یابی شود.

    کشوری گفت: با توجه به ریشه عمیق فرهنگی مردم استان، شهروندان یاریگر یکدیگر و مدد رسان نیازمندان هستند که نتیجه آن آزادی یکهزار و ۳۵۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان است.

    وی تصریح کرد: فلسفه تشکیل حاکمیت اسلامی بر نیت خیرخواهانه، اقدامات دلسوزانه و کمک رسانی استوار است که با استفاده از آن می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کرد.

    مدیرکل زندان‌های لرستان خاطرنشان کرد: قانون فصل‌الخطاب همه می‌باشد و با تبعیت از آن می‌توان در راستای کاهش فقر، جرم و آسیب‌های اجتماعی گام‌ برداشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *