×
آخرین اخبار

نامه معرفی «زاهدی وفا» ۲۹ شهریور در مجلس اعلام وصول می‌شود

  • کد نوشته: 94676
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۳
  • 243 بازدید
  • تهران- خبر روز- معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: نامه معرفی «محمدهادی زاهدی‌وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی روز ۲۹ شهریور مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می‌شود.

    نامه معرفی «زاهدی وفا» ۲۹ شهریور در مجلس اعلام وصول می‌شود

    سید محمد حسینی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت دیدگاه نیوز در این باره افزود: وزیر پیشنهادی تعاون سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریور در کمیسیون‌های پانزده گانه مجلس حاضر می‌شود و کارنامه علمی و مدیریتی و برنامه‌های خود برای تحول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطرح خواهد کرد و به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ خواهد داد.  
    معاون امور مجلس رئیس‌جمهور  ادامه داد: سپس نمایندگان با پیشینه علمی و اجرایی زاهدی وفا آشنا می‌شوند و بعد در صحن علنی مجلس موضوع رای اعتماد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که امیدواریم زاهدی وفا با رای قاطع نمایندگان به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شود تا این وزارتخانه مهم  از بلاتکلیفی خارج شود.
    حسینی یادآور شد: رییس جمهور احتمالاً زمان رای اعتماد به وزیر تعاون در اجلاس سازمان ملل در نیویورک باشد که در این صورت امکان حضور در مجلس را نخواهد داشت. متأسفانه عده‌ای مرتب در حال شایعه پراکنی علیه وزیر پیشنهادی تعاون هستند و بحث‌های مختلفی را از همان روز نخست علیه او شروع کرده‌اند بطور مثال گفته‌اند پسر او در اروپا صاحب یک شرکت است و خود و خانواده اش دو تابعیتی هستند، در حالی که وزیر پیشنهادی تعاون اصلاً فرزند پسر ندارد و دو دخترش در زمان تحصیل پدر در کانادا به دنیا آمدند اما تابعیت ایرانی دارند یعنی صرفا در کانادا متولد شده اند، که این اتفاق برای جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور رخ داده است.
    وی افزود: زاهدی وفا هم از دانش اقتصاد اسلامی و اقتصاد روز دنیا برخوردار است و هم سابقه مدیریتی موفق و موثری دارد و در مجموع گزینه بسیار مناسبی برای این وزارتخانه بسیار گسترده و مهم است که امیدواریم نمایندگان با شناختی که از او پیدا می‌کنند، با رای بالا او را برای این مسئولیت خطیر برگزینند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *