×
آخرین اخبار

موفقیت دانش‌آموزان خوزستان در جشنواره سفیران سلامت و خوارزمی

  • کد نوشته: 17315
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۳
  • 578 بازدید
  • سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستان در سومین جشنواره کشوری سفیران سلامت چهار رتبه برتر را کسب کردند. به گزارش روز یکشنبه دیدگاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی بیان کرد: امیر محمد البرزی پور از شهرستان ایذه موفق به کسب […]

    موفقیت دانش‌آموزان خوزستان در جشنواره سفیران سلامت و خوارزمی

    سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستان در سومین جشنواره کشوری سفیران سلامت چهار رتبه برتر را کسب کردند.

    به گزارش روز یکشنبه دیدگاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی بیان کرد: امیر محمد البرزی پور از شهرستان ایذه موفق به کسب رتبه نخست کشور در رشته انشانویسی ، فاطمه نجار از شهرستان اندیمشک نیز موفق به کسب رتبه اول این جشنواره در رشته نقاشی شد.

    وی ادامه داد: رضا حسنوند از شهر شاوور در رشته فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه اول کشوری و نوژان محمد زاده دزفولی از اهواز نیز موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در رشته عکاسی شدند.

    رفیعی گفت: ارتقای شاخص آگاهی های دانش آموزان نسبت به مسایل حوزه سلامت مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره بود.

    درخشش دانش آموزان خوزستانی در جشنواره ملی نوجوان خوارزمی 

    سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب چهار رتبه اول و ۲ رتبه سوم در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستان خبر داد.

    مهدی رفیعی بیان کرد: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در بازه زمانی ۳۰ مرداد تا ۲ شهریور و با حضور دانش آموزان برگزیده سراسر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که در نهایت با افتخارآفرینی دانش آموزان خوزستانی به کار خود پایان داد.

    وی با اشاره به رتبه های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره، افزود: در محور زبان انگلیسی مارال محمد پور و اریسا ارزان پور از ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه اول این جشنواره کشوری شدند و در محور فعالیت های آزمایشگاهی، ساینا مرادی و سارینا صالحی از شهرستان ایذه رتبه اول کشوری را از آن خود کردند و در بخش دست سازه ها نیز بنیامین خیامی و ایلیا سلیمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری این دوره از جشنواره خوارزمی شدند.

    سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: ایلیا علیپور و نیما شوشیان از ناحیه ۲ اهواز نیز به صورت مشترک عنوان اول کشوری در محور پژوهش ، و دنیا دورقیان از ناحیه سه اهواز در محور زبان ادبیات فارسی مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.

    رفیعی افزود: مهتاب رفیعی دزفولی و مهشاد ربیعی دزفولی هر ۲ از دزفول نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در محور بازارچه های کارآفرینی شدند. 

    وی با اشاره به حضور ۳۶۳ دانش آموز در قالب ۳۳ تیم از سراسر کشور در این دوره از جشنواره، افزود: دانش آموزان خوزستانی با کسب ۶ عنوان برتر کشوری شایستگی خود را در این آوردگاه علمی ثابت کردند و  امید است تا با استفاده از ظرفیت های گسترده این جشنواره شاهد ارتقای شاخص های دانش آموزان در حوزه های پژوهشی و علمی باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *