×
آخرین اخبار

موج بارشی جدید وارد خوزستان می شود

  • کد نوشته: 11551
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۷
  • 881 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی آخرین مدل های عددی هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری به خوزستان است. به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: ورود این سامانه در […]

    موج بارشی جدید وارد خوزستان می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی آخرین مدل های عددی هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری به خوزستان است.

    به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: ورود این سامانه در ابتدا همراه با بارش پراکنده و از سه شنبه ظهر تا اواخر چهارشنبه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی تگرگ، وزش باد قابل‌ ملاحظه و تندباد لحظه‌ای است.

    در این مدت آبگرفتگی معابر در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی، و شرقی خوزستان مورد انتظار است. 

    همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش تندبادهای لحظه ای، برخاستن گرد و غبار و کاهش دید افقی به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی دور از انتظار نیست و در این مدت خلیج فارس نیز مواج است.

    بارندگی اوایل هفته گذشته برخی نقاط خوزستان را فرا گرفت و میزان بارندگی در بهبهان ۱۲.۷، اندیمشک ۱۴، دزفول ۱۴.۳، مسجدسلیمان ۷.۵ و هندیجان ۱۰.۸میلیمتر ثبت شد.

    دمای هفت نقطه خوزستان به ۴۰ و بیشتر می رسد

    در ۲۴ ساعت گذشته رادار کشاورزی اهواز با ۴۱ و ایذه با ۱۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین ۴۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد در نوسان است.
    حداکثر دمای امروز در آبادان، اهواز، شوشتر، هندیجان و گتوند به ۴۰ و رادار اهواز و ماهشهر به ۴۱ درجه سانتیگراد می رسد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *