×
آخرین اخبار

مهمترین هدف جشنواره گوهر فاطمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است

  • کد نوشته: 66613
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۳
  • 657 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان گفت: هدف از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد
    مهمترین هدف جشنواره گوهر فاطمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین عبدی” در حاشیه برگزاری جشنواره گوهر فاطمی که بصورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد،ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: جشنواره ملی گوهر فاطمی به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به همت نیروی انتظامی و با مشارکت ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر وزارتخانه ها و نهادهای مرتبط دولتی و غیر دولتی باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقدیر از فعالان این عرصه در حوزه های نقاشی،فیلم کوتاه،کلیپ و مقاله برگزار می شود.

    وی در ادامه افزود: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر در جامعه بایستی بستر سازی کنیم و از همه ظرفیت ها استفاده شود و هنرمندانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تقویت کرده و از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صاحب نظران و هنرمندان بهره برداری کنیم.
    فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در کمیسیون عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب اسلامی، ۳۰۰ مصوبه برای ۲۶ دستگاه مسئول تعیین شده که یکی از این سازمان های متولی نیروی انتظامی بوده که مسئولیت حفظ ارزش های اسلامی را نیز برعهده دارد.
    این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: اقدامات سلبی و ایجابی نیروی انتظامی در راستای توجه به امر به معروف و نهی از منکر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، نشأت گرفته از امر الهی، شرعی و وظایف قانونی می باشد.
    سردار “عبدی” به هم افزایی همه دستگاهها در بحث حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در قبال توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام می دهد و حتی اگر سایر سازمان ها و دستگاه ها پای کار نباشند، ماموریت ما متوقف نمی شود، هر چند که معتقدیم اگر همه متولیان امر پای کار بیایند و هم افزایی داشته باشیم به دستاوردهای مطلوب تری می رسیم.
    فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صداوسیما در حوزه عفاف و حجاب گفت: در اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی تعدادی از کارکنان و سایر فعالان حوزه عفاف و حجاب که اثرشان در این جشنواره حائز رتبه شده بودند با اهداء اوح و هدایایی ارزشمند تجلیل و قدردانی شد.
    @police_a_sharghi

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *