×
آخرین اخبار

ممنوعیت ورود گردشگر به دریاچه گهر تا اطلاع ثانوی

  • کد نوشته: 26377
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • 355 بازدید
  • مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان؛ از ممنوعیت ورود گردشگر به دریاچه گهر دورود خبر داد.
    ممنوعیت ورود گردشگر به دریاچه گهر تا اطلاع ثانوی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان گفت: با توجه به اینکه استان لرستان همچنان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا قرار دارد و به منظور حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی از ورود گردشگری به دریاچه گهر ممانعت می‌شود.
    قاسمی با اشاره به اینکه تمامی ورودی‌های منتهی به دریاچه گهر مسدود می‌باشد اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ورود گردشگران به دریاچه جلوگیری خواهد شد.
    او برپایی هر گونه چادر و کمپ را در کنار دریاچه ممنوع دانست و افزود: با دفاتر و آژانس‌های گردشگری که اقدام به برگزاری تورهای غیر مجاز به دریاچه کنند برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.
    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان بیان کرد: هر ساله از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور علاقه‌مندان به دریاچه زیبای گهر می‌توانند از این منطقه بازدید کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن لرستان در بین استان‌های در وضعیت هشدار ورود به دریاچه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
    لازم به ذکر است پیش از این مقدمات واگذاری دریاچه گهر به بخش خصوصی فراهم شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این واگذاری انجام نشده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *