×
آخرین اخبار

نماینده ولی فقیه در لرستان:
معلمی شغل انبیاء و معلمان شمع فروزان هدایت هستند

  • کد نوشته: 24236
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 587 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: معلمی شغل انبیاست و معلمان شمع فروزان هدایت هستند که  تلاش می‌کنند از منبع اصلی نور و هدایت با افاضه از نور الهی برای بینا کردن دل‌ها و قلوب متعلمین تلاش می‌کنند.
    معلمی شغل انبیاء و معلمان شمع فروزان هدایت هستند

     

    به گزارش روز از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته معلم اظهار داشت: معلمان جهادگر و کوشا نیز با هدایتگری متعلمین خود را به سوی نور هدایت می‌کنند بر همین اساس در ارکان این عرصه تعلیم و تربیت معلمان جایگاه والایی دارند.

    وی افرود: همانگونه که  امام راحل فرمودند  معلمی شغل انبیاست و معلمان شمع فروزان هدایت هستند که  تلاش می‌کنند از منبع اصلی نور و هدایت با افاضه از نور الهی برای بینا کردن دل‌ها و قلوب متعلمین تلاش می‌کنند.
    نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: همانگونه که در آیه قرآن آمده است آموزه‌های انبیا از طریق کلام وحی مردم را از ظلمات به سوی نور هدایت می‌کند، معلمان جهادگر و کوشا نیز با هدایتگری متعلمین خود را به سوی نور هدایت می‌کنند بر همین اساس در ارکان این عرصه تعلیم و تربیت معلمان جایگاه والایی دارند.
    حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به منزلت صاحبان علم عنوان کرد: خداوند در آیه‌ای از قرآن می‌فرماید خداوند، فرشتگان و عالمان  به یکتایی خداوند گواهی می‌دهند  یعنی برای توحید که سرآمد آموزه‌ها، معرفت و اعتقادات است علاوه بر خداوند عالمان و معلمیان گواهی می‌دهند که نشان دهنده منزلت معلمان است.
    وی بیان کرد: رفتار،گفتار،کردار و نصیحت‌های معلمان به گونه‌ای است که در عمل به سوی راه خداوند و توحید هدایت می‌کنند که این هدایت نیز از طریق ارتباط با  قرآن میسر است ، معلمان شمع فروزانی هستند که با ایثار جان و جسم خود اسباب رشد و تعالی دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *