×
آخرین اخبار

مصوبات انتقال آب اجرایی شود باید مجلس ختم خوزستان را بگیریم

  • کد نوشته: 11212
  • ۱۳۹۷-۰۱-۳۰
  • 740 بازدید
  • نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: توضیحاتی هست که باید به‌صورت خصوصی به وزیر بگویم و اینجا فقط این را می‌گویم مصوباتی که در حوزه آب صورت گرفته اگر اجرا بشود باید در خوزستان مجلس ختم بگیریم.

    مصوبات انتقال آب اجرایی شود باید مجلس ختم خوزستان را بگیریم

    به گزارش دیدگاه نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امشب در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو، اظهار کرد: آب رودخانه مارون تا به شادگان برسد رمقش ازدست‌رفته و نخیلات شادگان یکی از مراکز مهم خرمای کشور به شمار می‌آید که درخطر هستند.

    وی افزود: ثروت عظیم ملی دیگر در شادگان هور شادگان است که قبل انقلاب می‌گفتند مساحت آن ۴۰۰ هزار هکتار است که الآن هم ظاهراً همان است، این هور منابع آب خود را رودخانه مارون تأمین می‌کند پس توجه به این موضوع بسیار مهم است.

    نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: روستاهایی به‌صورت جزیره در این هور هستند که مردم در آن‌ها زندگی می‌کنند و از طریق ماهیگیری و بعضاً کشاورزی ارتزاق می‌کنند که با وضعیت موجود همه صدمه می‌بینند.

    وی گفت: توضیحاتی هست که باید به‌صورت خصوصی به وزیر بگویم و اینجا فقط این را می‌گویم مصوباتی که در حوزه آب صورت گرفته اگر اجرا بشود باید در خوزستان مجلس ختم بگیریم.

    آیت‌الله موسوی جزایری بیان کرد: مورد دیگر هم حدنصابی است که در برق برای اهواز تعیین‌شده و کم است، خواهش داریم مقدار آن را زیادتر کنند، البته تخصیصی که به آبادان داده‌شده مناسب است، این را ازآن‌جهت گفتم که وقتی شرجی و گرما قاطی شود و ریزگردها هم اضافه شود خدا می‌داند چه بر سر ما می‌آید.

    به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله موسوی جزایری نکاتی را به‌صورت خصوصی به رضا اردکانیان وزیر نیرو در پایان این دیدار یادآور شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *