×
آخرین اخبار

مشارکت معنوی شهروندان و خیرین اهوازی در شور عاطفه ها

  • کد نوشته: 74004
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۱
  • 383 بازدید
  • همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و آغاز مراسم شور عاطفه ها، شهروندان سخاوتمند اهوازی و خیرین نیکوکار به مساعدت دانش آموزان عزیز و نیازمند در مناطق شهری و روستایی شتافتند.
    مشارکت معنوی شهروندان و خیرین اهوازی در شور عاطفه ها

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علی محمدی راد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اهواز اظهار داشت: همه ساله همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و باز گشایی مدارس، با اعلام مناسبتهای مهمی نظیر شور عاطفه ها، شاهد شور معنوی، وفاق  و همدلی بی نظیر مردم نوعدوست و سخاوتمند اهوازی در این گونه مراسمات می باشیم.

    وی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به نگرانی مبنی بر انتشار ویروس کرونا و از طرفی ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، به مثابه ی سال قبل، مساعدت‌های نقدی مردم خیراندیش اغلب به صورت غیر حضوری و از طریق اطلاع رسانی کد سامانه های مربوطه در فضای مجازی( مانند:#۰۶۱ * ۸۸۷۷* ) ‌و ظرفیت خوب شبکه های اجتماعی مانند: واتساپ، ایتا، وایبر، بله، سروش و… صورت گرفته است.

    محمدی راد در ادامه یادآورشد: در سال جاری علیرغم شرایط نامطلوب اجتماعی، تعداد یک پایگاه ثابت( به منظور اخذ و تجمیع هدایای غیرنقدی)، یک پایگاه سیار گردشی، ۳ پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری و ۷۵ پایگاه(ضمن همیاری با آموزش و پرورش) در سطح مدارس حوزه های مرتبط استقرار یافته است و خوشبختانه تاکنون مبلغ ۴۹۷/۲۸۲/۳۴۵ریال وجوهات نقدی و به ارزش ۷/۲۵۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال هدایای غیرنقدی (شامل: لوازم التحریر ، کیف، کفش و….) – مجموعا ۷/۷۵۰/۲۸۲/۳۴۵ ریال جهت توزیع در بین دانش آموزان عزیز و نیازمند جمع آوری شده است.

    گفتنی است در سال گذشته، مساعدت‌های مردمی به ارزش ۳/۱۸۷/۴۵۱/۰۰۰ ریال در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی بوده است که در اسرع وقت در بین خانواده های معزز و نیازمند توزیع شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *