×
آخرین اخبار

علیرضا ورناصری:
مسائل شهرک‌هاى صنعتى حوزه انتخابیه مورد بررسى و پیگیرى قرار گرفت / پیگیری‌ها تا حصول نتیجه جهت ارتقاء فرماندارى مسجدسلیمان به فرماندارى ویژه ادامه دارد

  • کد نوشته: 89175
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۰
  • 485 بازدید
  • عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون جدید سیاسی استانداری خوزستان، گفت: در راستای مسائل کلی حوزه انتخابیه و مشکلات عمده در خصوص اشتغال و محرومیت‌زدایی بحث و بررسی صورت پذیرفت.
    مسائل شهرک‌هاى صنعتى حوزه انتخابیه مورد بررسى و پیگیرى قرار گرفت / پیگیری‌ها تا حصول نتیجه جهت ارتقاء فرماندارى مسجدسلیمان به فرماندارى ویژه ادامه دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری قندعلی با اشاره به ادامه پیگیری‌های مستمر جهت رفع مشکلات شهرک های صنعتی گفت: طی جلساتی که با مهدی‌پور مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان برگزار شد در مورد مسائل، مشکلات و نیازهای اساسی شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، با توجه به تفکیک مدیریت هر شهرستان بحث و بررسی صورت گرفت.

    وی ادامه داد: ایجاد ارتباط بین صنایع بزرگ منطقه با شهرک‌های صنعتی، ایجاد ارتباط با طرح‌های آینده در راستای همگرایی در جهت کاهش جمعیت بیکار در منطقه، راه اندازی چند ناحیه صنعتی در حوزه انتخابیه، رایزنی با ادارات ذیربط برای حل مشکلات جاری از دیگر تصمیمات مهم برگزاری جلسات بود که مقرر شد، مدیرکل استان در اسرع وقت بازدیدی از منطقه به عمل آورد تا از نزدیک ضمن ارزیابی و احصاء مشکلات در سه سطح شهرستان، استان و کشور، با همکاری های مشترک در جهت رفع موانع و مشکلات اقدام نمایند.

    ارتقاء فرمانداری مسجدسلیمان به فرمانداری ویژه مورد پیگیری مجدد قرار گرفت

    نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس یازدهم در ادامه با بیان برگزاری جلسه با معاون جدید سیاسی استانداری خوزستان، اظهار کرد: در این نشست در راستای مسائل کلی حوزه انتخابیه و مشکلات عمده در خصوص اشتغال و محرومیت‌زدایی بحث و بررسی صورت پذیرفت.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس به ضرورت توجه به شمال استان با ارائه چند پیشنهاد تاکید نموده و اظهار کرد: ارتقاء فرمانداری مسجدسلیمان به فرمانداری ویژه و ارتقاء روستاهای هفت شهیدان در مسجدسلیمان و رغیوه در هفتکل و تراز مرکز بخش، حتی لالی به شهر، تقویت مدیران استانی و فرمانداران حوزه انتخابیه متناسب با حجم مسائل و مشکلات فعلی با تلاش های جهادی و شبانه روزی از جمله پیشنهادات و تاکیدات ایشان در این جلسه بود.

    مسائل حوزه آب و فاضلاب و بهداشت و درمان شهرستان های حوزه جداگانه پیگیری شد

    عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه با بیان برگزاری جلساتی با مدیرعامل، معاون و مجری طرح‌های اجرائی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در این جلسات عملکرد و مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان های حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت و برای هر شهرستان تصمیمات جدیدی در حوزه مورد نظر اتخاذ گردید. همچنین با حضور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و با همراهی مدیران شبکه های بهداشت و درمان چهار شهرستان حوزۀ انتخابیه، نسبت به طرح مشکلات اساسی این بخش اقدام شد و در این باره مصوبات مفصلی از جمله راه اندازی دانشکده علوم پزشکی مسجد سلیمان صورت گرفت.

    ورناصری در پایان خاطر نشان کرد: با نگاهی به عملکرد ۲ سال گذشته به خوبی می توان به حرکت رو به جلو امیدوار بود. بحمدالله این راه تا حصول نتیجه قطعا گره گشا است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    3 پاسخ به “مسائل شهرک‌هاى صنعتى حوزه انتخابیه مورد بررسى و پیگیرى قرار گرفت / پیگیری‌ها تا حصول نتیجه جهت ارتقاء فرماندارى مسجدسلیمان به فرماندارى ویژه ادامه دارد”

    1. ناشناس گفت:

      ممنون نماینده دلسوز…
      ازاولش پیگیری بود…
      ولی مردم مسجدسلیمان قدرشناس نیستن…
      همنطوری که براشهردار مولایی وشهردار جلیلی. قدرشناس نبودن….
      دیگه نمیگن شهر نابود…
      ۴شهر بایک نماینده…

    2. ناشناس گفت:

      خداازت رازی باشه.
      تواین مدت فقط اورژانس هوایی که تواوردی تواین شهر چقد کمک کرده…

    3. نوراله بهرامن گفت:

      با تشکر از آقای ورناصری امیدوارم پی گیریها تاحصول نتیجه ادامه داشته باشد والا نمایندگان قبلی قول احداث شعبه دانشگاه چماران در مسجدسلیمان افتتاح فرودگاه احداث جاده میانبر دادند ولی هنوز هیچکدام به نتیجه نرسیدهاند باید یک عزم راسخ پشت سر این خواسته ها باشد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *