×
آخرین اخبار

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:
مسئولیت مرگ هفت نفر در شادگان با کیست؟ وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد

  • کد نوشته: 43528
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۹
  • 363 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز در پی وقوع حادثه تلخ درگذشت هفت نفر از سرنشینان یک خودرو در محور دارخوین-شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان، وزارت راه را مقصر این حادثه دانست و گفت: متاسفانه سحرگاه روز جمعه، یک خودرو سواری در جاده دارخوین به شادگان که از میان تالاب میگذرد، به دلیل […]

    مسئولیت مرگ هفت نفر در شادگان با کیست؟ وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز در پی وقوع حادثه تلخ درگذشت هفت نفر از سرنشینان یک خودرو در محور دارخوین-شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان، وزارت راه را مقصر این حادثه دانست و گفت: متاسفانه سحرگاه روز جمعه، یک خودرو سواری در جاده دارخوین به شادگان که از میان تالاب میگذرد، به دلیل کاهش دید بر اثر مه غلیظ، از مسیر منحرف شده و در کانال آب کنار جاده واژگون شده است.

    وی افزود: در پی این حادثه تلخ هفت نفر سرنشین این خودرو (یک مرد، چهار زن و دو کودک) دچار خفگی شده و فوت می‌کنند.

    ناصری نژاد اظهار داشت: طرح تعریض جاده داخوین به شادگان از سال ۱۳۸۸ تا کنون نیمه کاره باقی مانده است و این مسأله باعث وقوع تصادفات فراوان در این محور شده است.

    نماینده مردم شادگان ادامه داد:متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان انجام شده، بازدید میدانی و دستور وزیر راه فعلی و سابق، و معاونین ایشان، تاکنون احداث باند دوم جاده دارخوین به شادگان تکمیل نشده است، همچنین این محور علی رغم عبورر از تالاب شادگان و همچنین چند روستای کنار جاده، فاقد روشنایی لازم، تابلوهای راهنمای مناسب و گارد ریل و حفاظ در طول مسیر، علی الخصوص پل ها، است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حفظ جان مردم در جاده ها گفت: هم اداره راه و شهرسازی با عدم تکمیل پروژه باند دوم، و هم اداره راهداری و حمل نقل جاده ای، با عدم ایمن سازی راه ها در وقوع این حادثه و حوادث مشابه که در این سالها کم نبودند، مقصر هستند.

    نماینده مردم شادگان در پایان با اشاره به پیگیری روند حقوقی حادثه گفت: قطعا این حادثه تلخ را از طرق مختلف مانند سوال و استیضاح وزیر پیگیری خواهم کرد، اما آیا این موارد، داغ خانواده های آسیب دیده از این وضعیت را آرام خواهد کرد؟ کشتگان حوادث جاده ای، زنده خواهند شد؟ وزارت راه باید مسئولیت این حوادث را بپذیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *