×
آخرین اخبار

مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان آذربایجان‌ شرقی؛
مرشاد ماجدی: بازوان اصلی هیات فوتبال استان ها هیات های شهرستانی هستند

  • کد نوشته: 90451
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • 348 بازدید
  • مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان آذربایجان‌ شرقی با حضور مرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال کشور و حبیب ستوده مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
    مرشاد ماجدی: بازوان اصلی هیات فوتبال استان ها هیات های شهرستانی هستند

    به گزارش خبر  روز ،  مرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران با حضور در این مجمع گفت: جای بسیار خوشحالی دارد که مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خود یک مرد فوتبالی می باشد و یقین دارم حرکت مثبتی به ورزش آذربایجان علی الخصوص فوتبال خواهد داد.

    در ادامه افزود: فوتبال آذربایجان در سالیان گذشته یک دوره طلایی داشت و مطمئنم که در آینده با سرمایه‌گذاری هیات فوتبال بار دیگر فوتبال این استان شکوفا شده و به دوران طلایی خود باز خواهد گشت.

    سرپرست فدراسیون فوتبال کشور گفت: انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با شفافیت کامل انجام شد و کسی نمی‌تواند بگوید حق ما ضایع شده است و بازوان اصلی فدراسیون روسای هیئات هستند که حمایت کامل ما را دارند.

    ماجدی در ادامه افزود: برای بهبود هیات فوتبال استان ها باید در بخش های آموزش و استعدادیابی برنامه ریزی کنید تا سطح فوتبال استان خود را در کشور به سطح مطلوب برسانید.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *