×
آخرین اخبار

مراسم پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در تبریز برگزار شد

  • کد نوشته: 49445
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • 493 بازدید
  • مراسمی برای پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز ، مابین نماز ظهر و عصر امروز در حسینیه شهید امیررضا فخیم شهرداری منطقه برگزار شد.
    مراسم پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در تبریز برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مراسم پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مابین نماز ظهر و عصر امروز در حسینیه شهید امیررضا فخیم منطقه، توسط واحد امور ارتباطات و با همکاری پایگاه مقاومت امام حسین (ع) منطقه برگزار شد.

    مراسم پاسداشت شهادت سردار سلیمانی، با توزیع ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد پیشیری از ویروس کرونای شهرداری کلانشهر تبریز و با حضور مدیران و کارکنان شهرداری منطقه و سخنرانی مسئول امور فرهنگی و اجتماعی ورزشی منطقه، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا حسین اسماعیلی برپا شد.

    مسئول امور فرهنگی و اجتماعی ورزشی منطقه، در تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت در جهان اسلام، توانست با تاسی از سیره و روش زندگی ائمه اطهار و آموزه های مکتب اسلام به سمبل مقاومت در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده و دنیا را پیرو مرام و اخلاق معنوی خود نماید.

    حجه الاسلام و المسلمین اسماعیلی افزود : دشمن خیلی تلاش می کرد که این سردار سرفراز اسلام را به هر نحوی خاموش کند ولی شهادت این سردار ولایت باعث فروزان شدن جبهه مقاومت شد.
    اسماعیلی ادامه داد: با شهادت سردار دلها، سردار سلیمانی، ترس دشمن بیشتر از زمان قبل شهادت ایشان شد چرا که این جریان به مکتبی همه‌گیر و گسترده تبدیل گردید.

    جواد عظیمیان مداح اهل بیت عصمت و طهارت نیز در ادامه مراسم، در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار شهید قاسم سلیمانی، برای حاضرین نوحه سرایی نمود.
    مراسم برگزار شده توسط واحد امور ارتباطات با همکاری پایگاه مقاومت امام حسین (ع) منطقه، در پاسداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، با پذیرایی از حضار در نهایت دقت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پایان یافت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *