×
آخرین اخبار

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 75278
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
  • 633 بازدید
  • اولین نشست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با جمعی از اصحاب رسانه با حضور ۷ عضو شورای شهر و شهبازی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.
    مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، عزیزقلی زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان در این نشست ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه بازوی پر توان و قدرتمندی هستند که می توانند با انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و همچنین بازتاب خدمت رسانی مسئولین شهری در جامعه همواره با نهایت صداقت و درستی قدم های محکمی بردارند.

    رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ادامه داد: سعی داریم در این ۴ سال امانت دار خوبی باشیم و از تمام داشته‌ها و پتانسیل های موجود در شهرستان استفاده نمائیم.

    وی ادامه داد به دلیل شرایط کرونایی تاکنون نتوانستیم با اصحاب محترم رسانه شهرستان جلسه ای داشته باشیم اما قطعا با بهبود اوضاع تلاش خواهیم کرد در جلسات شورای شهر با دعوت از اصحاب رسانه در مسیر شفاف سازی قدم های محکم تری برداریم.

    زمانپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای شروع به کار شورای ششم هدف گذاری ما ایجاد وحدت و تعامل با همه مسئولان و اصحاب رسانه بوده است و تلاش می کنیم که این همدلی ادامه داشته باشد تا بتوانیم بهتر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم. 

    وی در ارتباط با انتخاب شهردار مسجد سلیمان و اتفاق پیش آمده در به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر نیز گفت: پس از این که شهردار منتخب شورای شهر نتوانست از استانداری مجوز حضور بر مسند شهرداری را بگیرد با حدود ۱۵ گزینه بومی و غیر بومی نشست هایی برگزار و سوابق آنان بررسی شد که امیدوارم بزودی شهرداری منتخب مشخص و معرفی شود.

    وی ادامه داد: قطعاً در همه شوراها تضارب آراء وجود دارد و این زمینه ساز رشد و بالندگی و بازدهی مطلوب می گردد اما آنچه مشخص است همه اعضای شورای شهر تلاش می کنند تصمیمی بگیرند که بتواند به حل مشکلات مردم بهتر کمک کند. 

    شهباز حیدری عضو شورای شهر مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار کرد: شایعه تیغ زهرآگینی ست که دشمنان برای تخریب از آن استفاده می کنند اما خبرنگاران می توانند با انتقال اخبار موثق از این شایعات جلوگیری نمایند.

    وی با بیان این که شورا یک دستگاه نظارتی است و اولین مرجعی که باید شورا بر آن نظارت کند شهرداری است گفت: اداره شهر جز با مشارکت شهروندان نمی‌تواند به مرحله اجرا درآید، پس یکی از وظایف مهم و اصلی شوراها بسترسازی برای بروز و ظهور مشارکت عمومی مردم در امور مربوط به شهر است. 

    حیدری لایروبی دره ها، توسعه فضای سبز، ایجاد مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت روشنایی را از جمله برنامه های کلی شورای شهر دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری اصحاب رسانه این مهم محقق شود.

    محمود جعفری شهنی عضو دیگر شورای شهر مسجدسلیمان گفت: از اصحاب محترم رسانه برای آگاهی سازی مسئولان و انعکاس مشکلات مردم تشکر ویژه دارم.

    وی با بیان اینکه شورای شهر مسجدسلیمان شهرداری را با ۱۶۳ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است گفت: این بدان معنا نیست که انبوه بدهی های شهرداری اختلالی در خدمترسانی به مردم ایجاد کند و ما خود را موظف می دانیم علیرغم همه مشکلات و بدهی ها همه تلاش مان را جهت حل مشکلات مردم انجام دهیم.

    وی در ارتباط با انتخاب شهردار مسجد سلیمان گفت: ما معتقدیم شهردار مسجدسلیمان باید فاکتورهای لازم را برای تصدی این سمت داشته باشد. مسجدسلیمان جای مدیران آزمایشی نیست و قطعا در انتخاب شهردار این فاکتور باید رعایت شود.

    جعفری شهنی ادامه داد: کسی باید بیاید که گره ای از مشکلات مردم باز کند نه این که بر گره های این شهر بیافزاید.

    شهردار مسجدسلیمان باید تعهد و تخصص را با هم داشته باشد در غیر این صورت مشکلات شهر ما دو چندان خواهد شد.

    غضبان حکمت نژاد عضو شورای شهر مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار کرد: بسیار علاقمند هستیم که جلسات با اصحاب رسانه به صورت منظم برگزار شود تا بتوانیم بصورت مستقیم از نظرات کارشناسی دوستان استفاده کنیم.

    حکمت نژاد ادامه داد: در بحث حمل زباله، زمین خواری و دره خواری که از مشکلات اساسی شهر ماست جلساتی را با نیروی انتظامی برگزار کرده ایم و نتایج خوبی به همراه داشته است که در آینده بصورت محسوس قابل مشاهده خواهد بود. 

    علی زمانپور نیز ضمن تبریک هفته وحدت گفت: همه مسئولان شهرستان و اصحاب رسانه را به همدلی و وحدت دعوت می کنم تا در کنار هم مسجد سلیمان را از این شرایط نابهنجار خارج سازیم و سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

    وی با بیان این که امروز دنیای فناوری و اطلاعات است و دهکده جهانی شکل گرفته است از خبرنگاران خواست در کنار انعکاس مشکلات اقدامات مسئولان را نیز رسانه ای کنند تا باعث افزایش امید میان مردم شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *