×
آخرین اخبار

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: رفع مشکلات تیم‌های نفتی از اولویت‌های مهم ورزش خوزستان است

  • کد نوشته: 77806
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۲
  • 342 بازدید
  • مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم ورزش خوزستان است و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه بهره ببریم.
    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: رفع مشکلات تیم‌های نفتی از اولویت‌های مهم ورزش خوزستان است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از ایرنا، حمید بنی تمیم روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز بیان کرد: ورزش خوزستان سال های سال از فعالیت و کمک این شرکت ها و ادارات صنعتی بهره برده و قطع این حمایت می تواند چالشی بزرگ و جدی برای جامعه ما به وجود آورد که می توان آن را یک چالش اجتماعی نیز در نظر گرفت.

    وی با بیان اینکه در بخش های عمرانی، استعدادیابی، جوانان، نیروی انسانی و سایر بخش های مرتبط با ورزش خوزستان دارای برنامه هستیم، افزود: پس از استقرارم در اداره کل، نشست‌هایی با همکاران و صاحب نظران ورزش استان به ویژه چهره‌های دانشگاهی خواهیم داشت و برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار می دهیم. 

    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم که بتوانیم در اسرع وقت یک برنامه طولانی مدت برای ورزش خوزستان ترسیم کرده و با یک چراغ راه روشنی به راهمان ادامه دهیم.

    وی ادامه داد:با توجه به اینکه ورزش همگانی ارتباط مستقمی با سلامت مردم داشته و ابتدای راه ورزش قهرمانی است، یکی از اولویت های مهم ما این موضوع خواهد بود.در کنار ت.

    بنی تمیم با تاکید بر رسیدگی به مسایل مربوط به جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای سجادی اشراف خوبی به مشکلات ورزش خوزستان دارند و به تبع ما هم به عنوان متولی ورزش استان باید در اسرع وقت این مشکلات را بررسی و برطرف کنیم.

    وی افزود: ابتدا سعی می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خوزستان را به پایان برسانیم و در این زمینه قول جدیدی نمی‌دهیم مگر اینکه در بخش اعتبارات، گشایشی حاصل شود.

    وی بیان کرد: یکی از اهداف ما در بخش بین‌الملل این است که برخی از رشته‌های ورزشی خوزستان به عنوان یک قطب در حوزه خلیج فارس شناخته شوند همچنین توجه به نیروی انسانی جوان، جذب حامی مالی و برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری از دیگر اهداف ما خواهد بود.

    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: توجه به رشته های المپیکی و پرمدال و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای ما بسیار مهم است.

    مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: هدفگذاری افزایش سرانه فضاهای ورزشی از ابتدای سال ۹۶ شروع شد و در این مدت بیش از ۱۲۴ پروژه عمرانی در خوزستان بهره‌برداری شد.

    افشین حیدری افزود: در سال ۹۵ اعتبارات عمرانی ورزش خوزستان ۳۳۰ میلیارد ریال بود اما با هماهنگی لازم این اعتبارات امسال به ۱۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که در هیچ استانی این میزان اعتبار اختصاص داده نشده است.

    وی ادامه داد:در پنج سال گذشته ۱۱ استخر، بیش از ۲۳ سالن ورزشی و ۳۰ چمن مصنوعی در خوزستان بهره‌برداری شد.

    مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال ۹۹ تعداد ۱۰ پروژه ماده ۲۷ واگذار شد که از این تعداد ۹ مورد متعلق به ورزش خوزستان بود.

    حیدری با بیان اینکه آقای بنی‌تمیم به تنهایی نمی تواند در این مسوولیت کار کند و همگی باید در کنار آن باشیم بیان کرد: موفقیت وی که خود فرزند خوزستان است به نام ورزش استان نوشته می شود لذا باید کمک حال او بود.

    در این آیین حمید بنی تمیم به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان معرفی شد و از افشین حیدری مدیرکل سابق تجلیل شد. 

    در خوزستان ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *