×
آخرین اخبار

محمد رضا گرایی المپیکی شد

  • کد نوشته: 57076
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • 248 بازدید
  • نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با صعود به فینال رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران شد.
    محمد رضا گرایی المپیکی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، محمدرضا گرایی، نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در دیدار نیمه نهایی با نتیجه قاطع ۹ بر صفر از سد آشو از هند گذشت و ضمن رسیدن به فینال، موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران شد.

    او پیش از این در دور اول مقابل اوچیلوف از تاجیکستان در مدت زمان ۵۲ ثانیه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله نیز مقابل احمد دحشان از اردن در مدت زمان کم‌تر از ۳۰ ثانیه به برد ۸ بر صفر رسید و راهی نیمه نهایی شد.

    در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، حسین نوری در مبارزه نخست مقابل شاگلدی آنایف از ترکمنستان در مدت زمان کم‌تر از ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می‌رود و در صورت پیروزی و رسیدن به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران می‌شود.

    در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده مبارزه میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبه‌رو می‌شود. ساروی در صورت پیروزی در این مبارزه و رسیدن به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شود.

    کشتی ایران پیش از این در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

    رقابت‌های گزینشی المپیک در رشته کشتی آزاد نیز روز یک‌شنبه برگزار می‌شود و امیرمحمد یزدانی در ۶۵، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *