×
آخرین اخبار

محمدعلی گرایی قهرمان تورنمنت زاگرب شد/ کاویانی نژاد برنز گرفت

  • کد نوشته: 116657
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۵
  • 100 بازدید
  • محمدعلی گرایی به مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی‌ کرواسی دست یافت.

    محمدعلی گرایی قهرمان تورنمنت زاگرب شد/ کاویانی نژاد برنز گرفت

    در ادامه رقابت های کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و امین کاویانی نژاد نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

    گرایی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره امیدهای جهان از مولداوی به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

    گرایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۵ خوآن آک از نروژ را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

    گرایی در سومین مبارزه نیز مقابل پرکور از نروژ با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و در نیمه نهایی نیز مقابل جانی بور از فرانسه با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

    امین کاویانی نژاد دیگر نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی مقابل آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

    کاویانی نژاد پیش از این در دور نخست مقابل سنان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان ۳ بر صفر به برتری رسید. وی سپس اولیور کروگر از دانمارک را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و در سومین مبارزه نیز با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را مغلوب کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره امیدهای جهان از مولداوی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به راهیابی کشتی گیر مولداوی به فینال، کاویانی نژاد راهی گروه بازنده ها شد. وی در این مرحله برابر میکو پلتوگانکاس از فنلاند یک بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

     

    ناصر علیزاده آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در روز نخست این رقابت هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف استفان تاکاچ از مجارستان می رود.

     

    حمیدرضا بادکان دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که در وزن ۸۷ کیلوگرم پس از برتری ۵ بر یک مقابل ساکابه از ژاپن، مقابل استفان تاکاچ از مجارستان ۲ بر یک شکست خورد و راهی گروه بازنده ها شد اما در این مرحله نیز مقابل تورپال بیسلطانوف از دانمارک ۱۱ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *