×
آخرین اخبار

مجلس دانش آموزی پسران استان فارس آماده همکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی

  • کد نوشته: 65464
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۰
  • 518 بازدید
  • رئیس مجلس دانش آموزی استان فارس در جلسه نشست تخصصی یاریگران زندگی، دیپلماسی مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد" که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در شیراز برگزار شد از آمادگی مجلس جهت همکاری با نهادها و ارگانها در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی خبر داد.
    مجلس دانش آموزی پسران استان فارس آماده همکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد مهدی کدیور با بیان اینکه بیش از یکسال از فعالیت مجلس دانش آموزان در استان فارس میگذرد و تاکنون هیچ توجه ایی به حضور نمایندگان مجلس دانش اموزی از سوی مسئولین استانی در جهت تحقق برنامه های دانش آموزی نشده است اظهار گلایه کرد.

    وی افزود : همه ما باید تلاش کنیم تا با ارائه پیشنهادات و طرحهای نو در کنار آموزش و پرورش یک جامعه دانش آموزی متعالی ، پویا و توسعه ‌یافته و کمک به رفع مشکلات ناشی از آسیبهای اجتماعی گام برداریم و باید نگاه مسئولین ارشد استان به ویژه آموزش و پرورش به مجلس دانش آموزی یک نگاه مثبت و بیشتر باشد.

    استاندار فارس هم با پیشنهاد رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان فارس در خصوص همکاری نزدیکتر اعضای مجلس دانش آموزی در سطح برنامه های کلان آموزشی استقبال کرد و پیشنهاد راه اندازی اداره صیانت از سلامت دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش را اعلام نمود. 

    استاندار فارس در ادامه افزود : با راه اندازی اداره صیانت از سلامت دانش‌آموزان با کمک مجلس دانش‌آموزی و دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان و نوجوانان می توان مشکلات اعتیاد و آسیبهای اجتماعی را در این حوزه کاهش داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *