×
آخرین اخبار

مجتبی حسینی: مشکلات مدیریتی در مسجدسلیمان واقعا به ما ضربه می‌زند

  • کد نوشته: 46325
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • 521 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:واقعیت این است که ما مشکلات زیادی داریم و درگیری‌های مدیریتی به تیم ما ضربه می‌زند.
    مجتبی حسینی: مشکلات مدیریتی در مسجدسلیمان واقعا به ما ضربه می‌زند

    به گزارش دیدگاه نیوز، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از بازی سختی که با سپاهان داشتیم سعی کردیم به بازیکنانمان این هشدار را بدهیم که این بازی فرق می‌کند. می دانستیم مس رفسنجان تیم متحدی است که می خواهد به هر طریقی ما را شکست بدهد. آن ها تیم پر مهره ای هستند و امکانات و کادر خوبی دارند. آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم و می دانستیم در این بازی ضربات ایستگاهی واقعا تعیین کننده است و به بچه ها هشدار داده بودیم.

    وی ادامه داد: آن‌ها دو ایستگاهی زن قهار دارند. متاسفانه یک خطای بی مورد در دقیقه ۴۰ گره این بازی را برای آن ها باز کرد. در نیمه دوم سعی کردیم هرچه عنصر هجومی داریم را وارد زمین کنیم تا نتیجه را جبران کنیم. ولی نفراتی که وارد زمین کردند نتوانستند تغییری در روند کار ایجاد کنند. در یک ضد حمله هم گل دوم را خوردیم. این برد را به حریف تبریک می‌گویم. این نتیجه از شایستگی بچه‌های ما چیزی کم نمی‌کند. آن‌ها خیلی زحمت کشیدند.

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اختلافات مدیریتی باشگاه که گریبانگیر این تیم شده، گفت: واقعیت این است که ما مشکلات زیادی داریم. درگیری‌های مدیریتی به تیم ما ضربه می‌زند. باقرپور را از فولاد گرفتیم اما سه هفته است قراردادش ثبت نشده است. دو سه مصدوم داریم و با کمبود بازیکن روبروییم.

    وی افزود: دیشب ساعت ۲۰:۰۰ به کرمان رسیدیم و حدود ۱ساعت و ۴۵ دقیقه منتظر شدیم اتوبوس برسد. مشکلات مدیریتی در مسجدسلیمان و در راس تیم به ما واقعا ضربه می‌زند. خواهشمندیم مدیران تیم به فکر تیم باشند و اختلافات را کنار بگذارند. یک تیم متحد می‌تواند همیشه در مسابقات نتیجه بگیرد. اگر قرار باشد مسئولین ما با هم مشکل داشته باشند واقعا کارمان را سخت می‌کند.

    سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که روز قبل از بازی یکی از مسئولان باشگاه مصاحبه‌ای را در خصوص موضوع اسکان در شهر رفسنجان انجام داده بود، عنوان کرد: این مساله برای قبل از بازی است که تمام شد. هتل هیلان را به ما دادند که سرویس خوبی داشت.

    حسینی در مورد داوری بازی مقابل مس رفسنجان گفت: داوری مشکل خاصی نداشت ولی به نظرم در صحنه‌های ۵۰-۵۰ به ضرر ما بود. توپی بود که مهاجم ما کنترل کرد اما داور هند گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *