×
آخرین اخبار

ماجرای ۱۱ کولر ایستاده خریداری شده چیست؟ / رئیس بیمارستان ادعای خود را تکذیب کرد + فیلم و جزئیات

  • کد نوشته: 90035
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۱
  • 346 بازدید
  • رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد که گفته بود؛ 11 کولر گازی ایستاده خریداری، نصب و راه‌اندازی شده و به همین سبب مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان رفع گردیده است، حالا مدعی شد؛ قرار بوده است 11 کولر خریداری کنیم تا مشکل حل شود که تنها 6 کولر ایستاده خریداری کردیم‌!
    ماجرای ۱۱ کولر ایستاده خریداری شده چیست؟ / رئیس بیمارستان ادعای خود را تکذیب کرد + فیلم و جزئیات

    دکتر محمد حیدریان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار دیدگاه نیوز به تشریح تعداد کولرهای گازی خریداری شده توسط بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد پرداخت و اظهار داشت؛ ما ۶ کولر گازی ایستاده ۶۰ هزار، ۲ کولر ایستاده ۲۴ و ۳۰ هزار و سه چهار عدد کولر هم خودمان داشتیم که تعمیر و بکار گیری شد که جمعا یازده کولر می‌شوند.

    وی افزود؛ قرار بر این بود ک ما ۱۱ دستگاه کولر ایستاده خریداری کنیم ولی چون پول نداشتیم، ۶ عدد ایستاده و ۲ عدد دیواری خریداری کردیم و ۳ عدد دیگر هم از کولر های خودمان که کنار مشکل داشت را تعمیر و بکار گیری کردیم.

    رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما ۱۱ عدد کولر ایستاده فاکتو گرفتیم، خاطر نشان کرد؛ قرار بود هزینه خرید ۱۱ کولر پرداخت شود ولی خوشبختانه چون سیستم درست شد دیگر نیازی به بقیه کولرها نداشتیم که بقیه رو تحویل نگرفتیم و این‌ها را از تهران خریداری کرده که برگه ترخیص گمرک‌شان موجود است و نصب آن‌ها هم کاملآ رایگان بوده و دارای گارانتی دو ساله هستند.

    حیدریان در حالی که از خریداری و نصب ۱۱ کولر ایستاده در راستای رفع مشکل سیستم سرمایشی خبر داده بود، آن خبر را تکذیب کرد و گفت؛؛ ما ۱۱ کولر اطلاع رسانی کردیم که این پول دارد هزینه می‌شود و قراره است مشکل حل شود مه خوشبختانه در کوتاه ترین زمان اون مشکل حل شد و همه ۱۱ کولر فراهم شد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *