×
آخرین اخبار

ماجرای وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس چیست؟

  • کد نوشته: 100062
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۲
  • 164 بازدید
  • باشگاه پرسپولس برای تامین مالی هزینه‌های جاری خود وام ۱۲۰ میلیاردی گرفته است.

    ماجرای وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس چیست؟

    به گزارش دیدگاه نیوز، جزئیات وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس منتشر شد.

    به نقل از ایسنا، باشگاه پرسپولیس برای تامین مالی هزینه‌های جاری خود و با سپرده ۳۵۰میلیارد تومانی حاصل از پذیره‌نویسی، وام ۱۲۰میلیارد تومانی دریافت کرده است که رئیس سازمان خصوصی‌سازی این فرآیند را عادی و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عنوان کرد.

    حسین قربان‌زاده در مورد وام ۱۲۰میلیارد تومانی پرسپولیس از یک بانک با ضمانت سپرده ۳۵۰میلیار تومانی که از محل پذیره‌نویسی کسب کرده است، اظهار کرد: این موضوع در کمیته مصارف تصویب شده است. در واقع از آنجا که پول حاصل از پذیره‌نویسی باید صرف سرمایه‌گذاری بلندمدت شود، تا زمانی که سرمایه‌گذاری بلند مدتی تصویب نشده باشد، پول باید صرف سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت شود تا از پول پذیره‌نویسی سود کسب شود.

     قربان‌زاده ادامه داد: زمانی که پول را در بانک سپرده‌گذاری می‌کنند، بانک چند پیشنهاد مختلف از جمله ارائه ضمانت‌نامه، تسهیلات، سود ماهانه و…را ارائه می‌کند و باشگاه‌ها می‌توانند سود را صرف امور جاری کنند. اگر تسهیلاتی هم اخذ می‌کنند می‌توانند با تصویب کمیته مصارف از آن استفاده کنند.

    پس از فروش ۱۰درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس، حدود ۳۵۰میلیارد تومان از این محل به حساب این باشگاه واریز شد و قرار بود این پول زیر نظر کمیته‌ای سه نفره متشکل از نماینده سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس هزینه شود.

    درباره این موضوع یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه با ضمانت سپرده ۳۵۰میلیاردی خود نزد یکی بانک‌ها، از این بانک ۱۲۰ میلیارد تومان وام اخذ کرده تا هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *