×
آخرین اخبار

فرماندار هندیجان خواستار شد:
لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان

  • کد نوشته: 44096
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • 460 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان هندیجان جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار هندیجان در این جلسه گفت: حسب دستورالعمل ستاد ملی کرونا و با هدف اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کوئید ۱۹ (رعایت […]

    لزوم توجه جدی و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان هندیجان جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

    فرماندار هندیجان در این جلسه گفت: حسب دستورالعمل ستاد ملی کرونا و با هدف اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کوئید ۱۹ (رعایت فاصله گذاری اجتماعی) برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عروسی و ترحیم و سایر مراسمات مذهبی و ملی در هندیجان تا پایان محدودیت های ابلاغی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
    وی افزود: نصب بنر ترحیم در سطح شهر و همچنین انتشار آگهی در فضای مجازی و ارسال پیامک های انبوه برای حضور در این مراسمات ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

    رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان هندیجان اظهار کرد: در حال حاضر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و خروج وسایل نقلیه در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است،هندیجان جزء شهرهای قرمز نیست ولی در صورت لزوم و تغییر شرایط باید آمادگی کامل را برای مسدود نمودن مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان داشته باشیم.

    فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه مطابق نظر کارشناسان و متخصصین امر این دوره (هفته های پیش رو) جز حساسترین و در عین حال سیاهترین مرحله پاندمی ویروس کرونا است عنوان داشت: باید درجه حساسیت مردم نسبت به این ویروس خطرناک و مهلک را بالا ببریم و مردم بایستی بیش از گذشته اهمیت ماسک زدن را به درستی درک کنند و تاکنون نیز تحقیقات علم پزشکی تنها راه پیشگیری از انتقال و گسترش این ویروس را استفاده از ماسک می دانند.
    رئیس شورای سلامت شهرستان هندیجان در پایان نیز بر بازرسی مستمر از واحدهای صنفی و برخورد قاطع و قانونی با افراد و واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تاکید نمودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *