×
آخرین اخبار

قیمت ستاره محبوب رئال در جام جهانی نجومی شد

  • کد نوشته: 109308
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۷
  • 185 بازدید
  • جود بلینگهام با نمایش های خیره کننده خود در جام جهانی آماده یک انتقال بزرگ شده است

    قیمت ستاره محبوب رئال در جام جهانی نجومی شد

    در تابستان گذشته شایعات زیادی درباره آینده جود بلینگهام مطرح شد. حتی در مقطعی گفته شد که رئال مادرید قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد اما نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در جمع دورتموندی ها ماندگار شد.

    با آغاز فصل جدید رقابت های بوندسلیگا عملکرد درخشان جود بلینگهام نیز ادامه پیدا کرد و یک بار دیگر نشان داد که علاقه باشگاه های بزرگ دنیا از جمله رئال مادرید به او بی دلیل نبوده است.

    همانطور که انتظار می‌رفت بلینگهام برای رقابت‌های جام‌جهانی نیز در ترکیب اصلی تیم گرت ساوتگیت قرار گرفت و تا اینجای مسابقات درخشان ظاهر شده است. او یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم ملی انگلیس بوده و در چهار دیداری که از جام جهانی گذشته یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

    همین نمایش های درخشان جود بلینگهام در جام جهانی قطر باعث شده که قیمت این بازیکن بیشتر از قبل هم بشود. بر اساس گزارش ها پیش از این گفته می‌شد که دورتموند با ۱۰۰ میلیون یورو اجازه جدایی ستاره انگلیسی خود را صادر خواهد کرد اما بعد از درخشش در جام جهانی این مبلغ به ۱۵۰ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

    به جز رئال مادرید که مشتری جدی بلینگهام محسوب می شود از چند تیم بزرگ دیگر فوتبال اروپا نیز به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده می شود که لیورپول یکی از مهمترین آن‌هاست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *