×
آخرین اخبار

قرعه کشی ایران خودرو انجام شد

  • کد نوشته: 120833
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۱
  • 55 بازدید
  • پس از تمدید ۱۳ ساعته مهلت ثبت نام طرح فروش فوق‌العاده (تا ساعت ۱۳ امروز)، طبق قرار، ساعت ۱۷ قرعه‌کشی انجام و برندگان مشخص شدند، اما هنوز لیست برندگان بارگذاری نشده است.

    قرعه کشی ایران خودرو انجام شد

    به دنبال مشکلات پیش آمده در  ثبت‌نام متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو، مهلت ثبت‌نام اولیه که از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه (۱۷ اسفند ماه) تا ساعت ۲۴ شنبه شب (۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده بود؛، تا ساعت ۱۳ امروز یکشنبه تمدید شد.

    بر این اساس قرعه‌کشی که قرار بود ساعت ۱۱ امروز انجام شود هم به تعویق افتاد و به ساعت ۱۷ موکول شد.

    همانطور وعده شده بود،  بالاخره ایران‌خودرو به عهد خود در زمان اعلامی،  وفا کرد و در ساعت مقرر قرعه‌کشی این طرح را انجام داد.

    درحالی ایران‌خودرو ظرف مدت چهار ساعت تمام استعلام افرادی که در مدت تمدید شده ثبت‌ نام کردند را انجام داد که همیشه در طرح‌های قبلی اعلام می‌کرد حداقل یک روز برای این استعلام ها زمان نیاز دارد؛ اما به هر روی قرعه‌کشی انجام شد تا ثبت‌نام‌کنندگان تکلیف خود را بدانند تا در صورت برنده نشدن در این طرح، با خیال راحت برای طرح یکپارچه داخلی ها اقدام کنند.

    برندگان طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند

    در اطلاعیه جدید ایران‌خودرو آمده است: با پایان یافتن مهلت نام‌نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.

    نتایج و اعلام اسامی برندگان، پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد. پیامک اعلام نتایج برای برندگان نیز ارسال می شود، اما مبنای دریافت اطلاعات سایت یاد شده است. 

    مشتریان تا سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش نامه فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *