×
آخرین اخبار

قدردانی اسماعیل هنیه از دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

  • کد نوشته: 62665
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۷
  • 418 بازدید
  • اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با ارسال نامه ای به «زهرا مصطفوی» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین از ''پیگیری های مداوم و صادقانه این نهاد مردمی حامی حقوق فلسطینیان در ایران اسلامی'' نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورد.
    قدردانی اسماعیل هنیه از دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

    به گزارش دیدگاه نیوز ، متن نامه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به این شرح است:

    السلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

    سلام و درود

    جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با افتخار پیام ارزشمند و سرشار از روح همبستگی اسلامی شما با قضیه (نخست) امت اسلام یعنی فلسطین که قدس و مسجد مبارک الاقصی در قلب آن جای دارد را دریافت نمود.
    ما در جنبش حماس همراه با ملت فلسطین، احساس دوستی صادقانه و مواضع شرافتمندانه شما را که در پیامتان درک کردیم، ارج می نهیم و همچنان بخاطر پایبندی جمهوری اسلامی ایران از جمله رهبری، ملت و سازمان ها و موسسات حامی فلسطین و مقاومت کمال تشکر را داریم و خود را همچنان به ادامه سیر مقاومت تا زمانی که حقوق مشروع ملت فلسطین محقق گردد و اراضی و مقدسات غصب شده مان آزاد شود و رژیم صهیونیستی به خاک ذلت کشانده شود، متعهد و پایبند می دانیم.

    در وهله نخست این پیروزی بزرگ به لطف خداوند نمود پیدا کرد و سپس با ابتکار مقاومت غزه، ایستادگی و صبر ملت فلسطین؛ البته امت اسلامی نیز با حمایت های مداوم خود از ملت فلسطین و حق مشروع آنان در مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی دشمن مشترک امت در بدست آمدن این پیروزی سهم دارد. ما به تحقیق پیروزی نهایی به واسطه یاری خداوند و همچنین زوال و نابودی دشمن اشغالگر ایمان داریم.

    همچنین از شما در جمعیت دفاع از ملت فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و از پیگیری ارزشمند و احساسات عمیقتان نهایت تشکر را ابراز می داریم./ایسنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *