×
آخرین اخبار

قتل فرزند با برق پس از خفه کردن همسر در تهرانسر

  • کد نوشته: 10269
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۶
  • 630 بازدید
  • مردی پس از خفه کردن همسر، به فرزند هشت ساله‌اش نیز رحم نکرد و او را با برق کشت.

    قتل فرزند با برق پس از خفه کردن همسر در تهرانسر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ ساعت ۱۹ شب گذشته مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و وقوع دو فقره قتل در بلوار اصلی تهرانسر را به بازپرس اعلام کردند.

    دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران و اکیپ تشخیص هویت آگاهی در دو صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

    بررسی اولیه نشان داد قاتل، مردی چهل و دو ساله است که همسر سی و نه ساله و پسر هشت ساله خود را به قتل رسانده و سپس خودزنی کرده است که وی به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

    بررسی تکمیلی نشان داد قاتل حدود ساعت ۱۱ صبح روز گذشته به منزل همسرش که با وی متارکه کرده بود، رفته و او را خفه کرده و به قتل رسانده، وی سپس به منزل خودش رفته و در آنجا پسر هشت ساله‌اش را نیز به قتل رسانده بود.

    تحقیقات نشان داد قاتل مشغول به کار بوده و با همسرش اختلافات خانوادگی داشته است، وی پس از قتل همسرش به خانواده و دوستانش اعلام کرده بود که همه چیز بین وی و همسر سابقش تمام شده است و از آنها حلالیت طلبیده بود.

    با  این تماس قاتل، خانواده وی به محل وقوع حادثه مراجعه کرده و آنجا با جسد بی‌جان پسر هشت ساله که آثار برق‌گرفتگی روی بدن وی مشهود بود و جسم خونین قانل مواجه شده و پلیس را در جریان قرار داده بودند.

    قاتل در اظهارات اولیه علت این جنایت را اختلاف خانوادگی با همسرش سابقش عنوان کرده و گفته بود به دلیل اینکه پسرش دیگر کسی را نداشت، او هم باید از این زندگی خلاص می‌شد.

    در نهایت اجساد مقتولان برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده درحال رسیدگی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *