×
آخرین اخبار

قالیباف: مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی کنند

  • کد نوشته: 50141
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • 468 بازدید
  • رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند گفت: کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند.
    قالیباف: مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنج‌شنبه) در دومین روز از نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری پس از دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست با علما و نخبگان این استان گفت: همه ما باید به این باور برسیم که مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند. ما مسئولان هر کاری که انجام می‌دهیم در صورت موفقیت‌آمیز بودن به نام خود می‌زنیم و در صورت وجود اشکال، خواه ناخواه به پای دین ختم می‌شود.
    رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ربع قرن است که با همه وجود درک کردم اگر کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم و می‌خواهم راه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهم، باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند، از این رو آن فرد اگر نتواند در جایی که قرار دارد این مهم را به انجام برساند به دین ظلم کرده است؛ دین امروز در مسند قدرت قرار گرفته و مسئولان باید هر آنچه را که در وجودشان است برای اثبات کارآمدی دین در جامعه انجام دهند و امروز دشمنان از ضعف در این موضوع بر علیه کشور استفاده می‌کنند.
    قالیباف، دیوانسالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد دانست و تصریح کرد: دیوانسالاری امروز باعث ناکارآمدی شده، البته سوء مدیریت هم در این موضوع تأثیرگذار است و یقیناً اگر سوء‌مدیریت نبود دیوانسالاری در هم می‌شکست. شهیدان فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی اولین کارشان شکستن همین دیوانسالاری بود.
    وی با اشاره به فعالیت‌های مجلس در حوزه‌های فرهنگی افزود: در شرایط کنونی موضوعاتی نظیر خانواده و جمعیت، سبک زندگی و اوقات فراغت، فضای مجازی چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ زیرساختی از جمله دغدغه‌های جدی مجلس در حوزه فرهنگی است.
    رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل شده در صورتی که این کار باید از دل باشد، تصریح کرد: فرهنگ کار دل است و کار گِل نیست، خیلی از مواقع کار فرهنگی را درگیر بروکراسی‌های غلط به جا مانده از گذشته کردیم و از سبک قدیم که حوزه علمیه پایه‌گذار آن بوده غفلت می کنیم. امروز کار فرهنگی ما از جنس ارتزاق کردن شده و موثر نیست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *