×
آخرین اخبار

قارچ سمی همچنان قربانی می‌گیرد

  • کد نوشته: 11623
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۳
  • 616 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مسمومیت چهار نفر از اعضای یک خانواده در اثر مصرف قارچ سمی در شهرستان رزن خبر داد و گفت: یک نفر از آنها در اثر مسمومیت شدید با قارچ سمی فوت کرد. عباس اولیا‌سمیع از فوت یک زن ۵۷ ساله در اثر مصرف […]

    قارچ سمی همچنان قربانی می‌گیرد

    دیدگاه نیوز/ مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مسمومیت چهار نفر از اعضای یک خانواده در اثر مصرف قارچ سمی در شهرستان رزن خبر داد و گفت: یک نفر از آنها در اثر مسمومیت شدید با قارچ سمی فوت کرد.

    عباس اولیا‌سمیع از فوت یک زن ۵۷ ساله در اثر مصرف قارچ سمی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این زن به همراه سه فرد از اعضای خانواده‌اش در اثر مصرف قارچ سمی دچار مسمومیت شده بود.

    وی با بیان اینکه شدت مسمومیت بقیه اعضای خانواده جدی نبوده و خوشبختانه آنها زنده هستند، گفت: طبق گزارش‌های اعلام شده تا صبح دیروز یک‌هزار و ۱۵۱ نفر در کشور به علت مصرف قارچ سمی به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند.

    مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه از این تعداد ۹۶ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند، گفت: متاسفانه ۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه هفت نفر در استان کرمانشاه فوت کرده‌اند، افزود: ۴ نفر در استان لرستان، ۳ نفر در استان کردستان، ۲ نفر در آذربایجان غربی، یک نفر در استان مرکزی و یک نفر در استان همدان امسال در اثر مسمویت با قارچ سمی فوت کرده‌اند.

    اولیاسمیع بیان کرد: توصیه ما این است که مردم از مصرف قارچ‌های کوهی و قارچ‌های موجود در زمین‌های کشاورزی خودداری کرده و تنها قارچ‌های بسته‌بندی استاندارد و دارای لیبل مصرف کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *