×
آخرین اخبار

فیلم کوتاه «ریورس – Reverse» آماده ارسال به جشنواره های داخلی و بین المللی شد.

  • کد نوشته: 60434
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
  • 522 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، این فیلم کوتاه که در فرودین ماهِ سال ۱۴۰۰ مراحل تولید را آغاز کرده بود در اردیبهشت ماه تدوین آن به پایان رسیده و در اولین تورنومنت خود، به جشنواره ی آب و انرژی یونسکو ارسال شد. کارگردان این فیلم مسیحارحیمی مدیر گروه هشگینکمان است که در بدو شروع فعالیت […]

    فیلم کوتاه «ریورس – Reverse» آماده ارسال به جشنواره های داخلی و بین المللی شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، این فیلم کوتاه که در فرودین ماهِ سال ۱۴۰۰ مراحل تولید را آغاز کرده بود در اردیبهشت ماه تدوین آن به پایان رسیده و در اولین تورنومنت خود، به جشنواره ی آب و انرژی یونسکو ارسال شد.
    کارگردان این فیلم مسیحارحیمی مدیر گروه هشگینکمان است که در بدو شروع فعالیت های تیمی سه فیلم کوتاه (رنگآبی، انسان خردمند و اُوروبروس) را با اعضای این گروه تولید کرده که هم اکنون آماده حضور در جشنواره ها می باشد.

    دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:
    مشاور و تدوینگر: محمدناصریراد
    تصویربردار: اسماعیل پرویزی
    صدابردار: مهدی فلامرزی

    و با کمک اعضای گروه هشگینکمان:
    علیرضاشهسواری فرد
    لعیارحیمی
    ملیناسیرتبخش
    حسن ابراهیمی نژاد
    محمدزارع
    حامد ارشادی
    و …

    مسیحا رحیمی که پیش از این در جشنواره شهرهای جدید کشور موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم برای مستند «توفکر یک سقفم» شده بود، درباره فیلم جدید خود با عنوان «Reverse» اینچنین می گوید:
    انسان پیش از زندگی در شهر، در طبیعت می زیسته است؛ اما درحال حاضر زمین در اختیار بشر است و تاثیر او بر طبیعت به طور نامتناسبی بالاست.
    انسان ها از طبیعت برای فعالیت های تفریحی و اقتصادی بهره می برند؛ در واقع استفاده از منابع طبیعی برای استفاده های صنعتی موجب شده مساحت جنگل ها و آب های زمینی کاهش چشم گیری داشته باشد که این امر سبب از بین رفتن طبیعت و گونه های گیاهی و حیوانی می شود.

    توسعه تکنولوژی میان نژاد بشر، بهره برداری عظیم تری از منابع طبیعی را فراهم کرده اما حرص و طمع آدمی نباید ما را از بسیاری مسائل که در کمبود منابع طبیعی به وجود می آید، غافل کند.

    مسیحا رحیمی در ادامه گفت: تشکر ویژه ای دارم از محمدناصریراد و اسماعیل پرویزی که صمیمانه درکنار تیم، از هر گونه راهنمایی و کمک به ما دریغ نمی‌کنند.
    و تشکر از دیگر اعضای گروه که خودجوشانه نهایتِ تلاششان را به کار می گیرند تا به زودی شاهد پیشرفت یکدیگر باشند.
    این هنرمند شیرازی در انتها افزود: گروه هنری هشگینکمان با تیم های مختلف در رشته های هنری فعالیتشان را منسجم تر کرده و موسسه ی «هنرآفرینان فردای پارس» را تشکیل داده تا با فعالیت های روز افزون شاهدِ ارتقاء سطحِ فیلمسازی شهرمان باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *