×
آخرین اخبار

فیلمی در حال و هوای فیلم‌های بيلی وايلدر
فیلم تازه کیانوش عیاری با رضا عطاران و پژمان جمشیدی

  • کد نوشته: 91302
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • 890 بازدید
  • فیلم تازه کیانوش عیاری با رضا عطاران و پژمان جمشیدی/ اولین جزئیات از بازیگران و داستان «رکر»: فیلمی در حال و هوای فیلم‌های بيلي وايلدر
    فیلم تازه کیانوش عیاری با رضا عطاران و پژمان جمشیدی

    ‍ به گزارش خبرنگار خبرروز و به نقل از سینما دیلی در حالی که روزهای گذشته پروانه ساخت فیلم «رکر» کیانوش عیاری از سوی وزارت ارشاد صادر شد روزنامه اعتماد جزئیات تازه‌ای از بازیگران و خلاصه داستان این فیلم منتشر کرده.

    در این گزارش آمده: «کیانوش عیاری فیلمساز نام‌آشنای سینمای ایران بعد از ناامیدی از پخش سریال ۸۷ متر دوباره به سینما برگشت و به زودی فیلم جدید خود را با نام «رکر» کلید میزند. «رکر» اگرچه فیلم کمدی به شمار نمی‌رود اما فضای مفرح و کاملا شیرینی دارد و در حال و هوای فیلم‌های بیلی وایلدر قرار می گیرد.

    بازیگرانی نظیر پژمان جمشیدی، رضا عطاران، مهران رجبی، ریما رامین‌فر و ابوالفضل پورعرب در آن به ایفای نقش می‌پردازند و در صورت توافق هدیه تهرانی هم نقش کلیدی در این فیلم دارد. داستان فیلم جدید عیاری درباره مرد متمولی است که ویلای شمال خود را به دست باغبانش می‌سپارد و به خارج از کشور می رود اما باغبان در نگهداری از این ویلا دچار بحران بزرگی می‌شود. فیلم «رکر» مدتی است که مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند و چندی پیش هم فراخوان بازیگری منتشر کرده بود. حالا با دریافت پروانه ساخت این فیلم از ۱۵ شهریور رسما در شهر نور کلید می‌خورد. آن‌طورکه پیش‌بینی شده اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

    هرچند فهرست بازیگران فیلم جدید عیاری حکایت از فیلم‌های کمدی داشته باشد و شاید به نظر برسد ناکامی اخیر در سینما و تلویزیون باعث شده خالق فیلم خانه پدری به فیلم شاد مبادرت ورزد اما به قطع او فیلمسازی نیست که آلوده ابتذال و فیلم‌های کمدی شود و روز باشکوه ساخته او دلیل کاملا روشنی بر این مدعاست.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: سینما دیلی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *