×
آخرین اخبار

فوت ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ در کشور/ تا کنون ۴۶۲ هزار دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

  • کد نوشته: 57528
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۵
  • 233 بازدید
  • مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته و تزریق ۴۶۲ هزار دز واکسن کرونا در کشور خبر داد.
    فوت ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ در کشور/ تا کنون ۴۶۲ هزار دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت  تا کنون ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۶۲ هزار و ۶۴۲ دُز رسید.
    همچنین بر اساس اعلام این مرکز  از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند.
    مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این اطلاعیه با اشاره به  اینکه  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسیده است، اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.
    این اطلاعیه بدین شرح است: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و  ۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و  چهار هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و  تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
    در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *