×
آخرین اخبار

فعال شدن گروه‌های آمر ماسک در استان فارس

  • کد نوشته: 42784
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • 279 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز همزمان با سراسر کشور، فعالیت گروه‌های آمر سلامت، در شیراز و دیگر نقاط استان فارس آغاز شده است. بیش از ۸۰۰ گروه آمر سلامت با استفاده از ظرفیت داوطلبان جمعیت هلال احمر، در سراسر فارس در ساعت‌های مختلف شبانه روز، مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توصیه می‌کنند. بر اساس این […]

    فعال شدن گروه‌های آمر ماسک در استان فارس

    به گزارش دیدگاه نیوز همزمان با سراسر کشور، فعالیت گروه‌های آمر سلامت، در شیراز و دیگر نقاط استان فارس آغاز شده است.

    بیش از ۸۰۰ گروه آمر سلامت با استفاده از ظرفیت داوطلبان جمعیت هلال احمر، در سراسر فارس در ساعت‌های مختلف شبانه روز، مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توصیه می‌کنند.

    بر اساس این گزارش آمران سلامت در استان فارس در قالب تیم‌های ۳ نفره با استقرار در مراکز پرجمعیت، چهارراه‌ها و میادین، معابر پرتردد به شهروندانی که از ماسک استفاده نکرده یا فاصله اجتماعی را مراعات نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

    آمران سلامت که پوشش کاورهای مخصوص جمعیت هلال‌احمر در نقاط مختلف شهرهای استان فارس قابل شناسایی هستند، در این مرحله تنها به تذکر شفاهی اکتفا می‌کنند.

    طی هفته‌های گذشته و علیرغم آنکه فارس جزو استان‌های خوب به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان ارزیابی می‌شود، شاهد افزایش شدید موارد ابتلا و مرگ ناشی از بیماری کرونا هستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *