×
آخرین اخبار

معاون وزیر بهداشت و درمان خبرداد:
فعالیت تیم واکنش سریع کرونای وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 65513
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۰
  • 442 بازدید
  • حریرچی از فعالیت تیم واکنش سریع کرونای وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان برای مهار هرچه سریعتر ویروس کرونا خبرداد .
    فعالیت تیم واکنش سریع کرونای وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، معاون وزیر بهداشت و درمان با بیان این مطلب گفت: تمام امکانات لازم را مهار این بیماری در سیستان و بلوچستان را فراهم کردیم.

    حریرچی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ نیاز و درخواست بهداشتی استان سیستان و بلوچستان بدون پاسخ نمانده است، افزود: تنها راه مقابله با این ویروس، واکسیناسیون همگانی است که برای مهار این بیماری در استان تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال را شروع کنیم.

    وی ضمن همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد: در دو هفته آینده فقط صنوف ضروری که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارند، مجوز فعالیت خواهند داشت تا از این موج عبور و به واکسیناسیون کامل برسیم.

    معاون وزیر بهداشت و درمان اضافه کرد: برای کنترل این وضعیت، مراکز ۱۶ ساعته را در سطح استان توسعه دادیم و تلاش می‌کنیم شمار تست‌های روزانه را افزایش دهیم.

    حریرچی تاکید کرد: در آینده نزدیک بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان و ۲۲۰ تختخوابی سراوان را افتتاح خواهیم کرد.

    استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه شیوع چرخه انتقال بیماری به سنین پایین¬تر رسیده است، گفت: ۳۰۰ هزار دوز واکسن به استان اختصاص داده شده است که اگر این میزان به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز برسد افراد بالای ۱۸ سال را واکسینه خواهیم کرد.

    موهبتی با اشاره به تعطیلی بازارها، اداره‌ها و اماکن تفریحی برای مهار کرونا، افزود: این بیماری بدون همکاری مردم قابل کنترل نیست.

    شهریاری نماینده مردم زاهدان هم در این جلسه گفت: امکانات بیمارستانی استان نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر است که نیازمند اقداماتی از سوی مسئولان وزارت بهداشت هستیم. / باشگاه خبرنگاران جوان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *