×
آخرین اخبار

فرماندار ویژه خرمشهر: خرمشهر آرام است/کشته شدن یک نفر کذب است

  • کد نوشته: 12104
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۰
  • 745 بازدید
  • فرماندار ویژه خرمشهر گفت: آرامش در شهر خرمشهر حاکم است و مطالب منتشر شده درباره کشته شدن یک نفر شایعه ای بیش نیست.

    فرماندار ویژه خرمشهر: خرمشهر آرام است/کشته شدن یک نفر کذب است

    به گزارش دیدگاه نیوز، ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: شب گذشته پس از حضور عوامل خرابکار و اغتشاشگردر چهارراه شهید مطهری خرمشهر حالا آرامش دوباره فضای شهر را فرا گرفته است.

     

    وی افزود: مردم خرمشهر هیچگونه نگرانی بابت حضور این عناصر خرابکار در شهر نداشته باشند چرا که با حضور به موقع نیرو‌های انتظامی متفرق و سرافکنده شدند.

     

    وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که به اقدامات آشوبگرانه دست زدند ساکن خرمشهر نیستند و از دیگر شهر‌ها وارد منطقه شده اند.

     

    فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه تا پانزدهم تیر ماه آب شیرین و با کیفیت در اختیار مردم خرمشهر قرار می گیرد خواستار خویشتنداری بیشتر شهروندان شد و از آنان خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند تا اجازه سوء استفاده از تجمعات مطالبه گرانه مردم به دشمن داده نشود.

     

    حیاتی شایعه کشته شدن یک نفر در این درگیری‌ها را تکذیب کرد و گفت: در این جریان پنج نفر به صورت سطحی زخمی شدند.

     

    برخی معترضان  به اموال عمومی خسارت زدند

    شنبه شب معترضان به شوری آب آبادان و خرمشهر اعتراض مسالمت آمیز خود را به خشونت کشانده و ضمن درگیری با ماموران انتظامی به اموال عمومی نیز خسارت وارد کردند.

     

     برخی معترضان  پس از دعوت مسالمت آمیز پلیس از آنان برای متفرق شدن به سوی پلیس سنگ و اشیا پرتاب کردند.

    آنان سپس در خیابانها به راه افتاده و به برخی اموال عمومی از قبیل بانک ها و سطل های زباله خسارت وارد کردند و یک پل در خرمشهر را نیز آتش زدند و گفته می شود به موزه دفاع مقدس نیز خساراتی وارد کردند.

     

     بسیاری از افراد اغتشاشگر غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند، شهروندان خرمشهری خود را از صف این هنجارشکنان جدا کرده و نسبت به عملکرد خشونت بار آنان معترض هستند.

    شهرستانهای آبادان و خرمشهر طی سه روز گذشته به دلیل پایین آمدن کیفیت آب شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردم این شهرها بوده اند.

     

    استاندار خوزستان هم روز گذشته از بهتر شدن وضعیت آب آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت:  تا ۱۵ تیر وضعیت آب این ۲ شهرستان به حالت عادی برخواهد گشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *