×
آخرین اخبار

فرضعلی علیجانی: وقتی هدف خدمت به مردم باشد نباید در قید ‌و بند القاب باشیم + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 13217
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۶
  • 4992 بازدید
  • دیدگاه نیوز – پریسا طاهری / در حالی که جلسه انتخاب هیئت رئیسه ی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور ۵ تن از اعضا، نماینده فرماندار و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد که عدم حضور دو تن از اعضای شورای شهر به دلایلی جلسه انتخاب هیئت رئیسه ی شورای شهر مسجدسلیمان را به تعویق انداخت […]

    فرضعلی علیجانی: وقتی هدف خدمت به مردم باشد نباید در قید ‌و بند القاب باشیم + گزارش تصویری

    دیدگاه نیوزپریسا طاهری / در حالی که جلسه انتخاب هیئت رئیسه ی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور ۵ تن از اعضا، نماینده فرماندار و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد که عدم حضور دو تن از اعضای شورای شهر به دلایلی جلسه انتخاب هیئت رئیسه ی شورای شهر مسجدسلیمان را به تعویق انداخت و به روز شنبه موکول کرد. این در حالی بود که به گفته روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عدم اطلاع به صورت رسمی و از طریق نامه کتبی را از دلایل عدم حضور دو عضو شورای شهر عنوان کرد و اظهار داشت که نباید عجولانه برای انتخاب رئیس شورا و اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های شورا اقدام نمود و باید وقت کافی جهت ارائه برنامه های کاندیدا و تصمیم گیری در این خصوص در نظر گرفت.

    به گفته یکی از اعضای شورای شهر از مرداد ماه بحث رایزنی ها جهت کاندیدا و … در شورا مطرح گردیده بود و زمان برگزاری این جلسه نیز در جلسه شب گذشته که همه ۷ عضو شورای شهر حضور داشتند عنوان شد و به همه از طریق نامه و پیامک هم اطلاع رسانی  گردیده بود. سوال اینجاست آیا جلسه انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون های شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بدون حاشیه روز شنبه برگزار خواهد شد و یا عدم حضور در جلسه برخی از اعضا و یا حواشی دیگری مانع از به نتیجه رسیدن این جلسه می شود؟

    در این جلسه فرضعلی علیجانی رئیس شورای مسجدسلیمان عنوان کرد: شورای پنجم از زمانی که کار خود را آغاز کرد در ابتدای امر همه اعضای هئیت مدیره اعم از رئیس شورا، نایب رئیس، خزانه دار و رؤسای کمیسیون ها با اکثریت آرای ۷ نفر انتخاب شدند چرا که همه عزیزان در شورای شهر اعتقاد داشتیم که تنها با وفاق و همدلی است که می توان کارها را پیش برد.

    رئیس شورای شهر مسجدسلیمان افزود: مسجدسلیمان هم اکنون میراث دار مشکلات فراوان طی سالیان گذشته است و به همین علت همه اعضای شورا و از جمله بنده تمام تلاشمان این است که با همه توان مشکلات انباشته شهر و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم. 

    وی با اشاره به اینکه گره های مشکلات مسجدسلیمان روز به روز کورتر می شود افزود: رمز برون رفت از مشکلات مسجدسلیمان همدلی و اتحاد به دور از تعصبات گروهی، باندی و طایفه ای است که اگر چنین شود بستر برای حل مشکلات بوجود می آید.

    علیجانی ادامه داد: از بدو ورودم به شورا این مسئله را مد نظر قرار دادم که مردم بهترین قاضی نسبت به عملکرد خدمتگزاران خود در شورا هستند. و تمام سعی و تلاشم را در طول یک سال این بوده است که خارج از هر مسئله و حاشیه ایی وحدت و همدلی را در بین اعضا بوجود آورم و از حاشیه ها جلوگیری کنم .

    وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر توسط مردم و با رای آنها انتخاب شده اند و برای رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند انتظار داریم این وحدت و‌ همدلی ها در سال دوم شورا در جهت خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر ادامه  داشته باشد.

     رئیس شورای شهر تاکید کرد:  وقتی هدف خدمت به مردم باشد نباید در قید ‌و بند القاب باشیم.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *