×
آخرین اخبار

فارس بهترین مدیریت را در پیشگیری از کرونا داشته است

  • کد نوشته: 38791
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • 388 بازدید
  • سخنگوی وزارت بهداشت با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در برگزاری جشنواره فرصت‌سازی کرونایی گفت: فارس از استان‌هایی است که بهترین مدیریت در مبارزه با کرونا داشته است. به گزارش دیدگاه نیوز، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز، ۲۷ مهرماه در مراسم اختتامیه مجازی جشنواره ملی «فرصت‌سازی […]

    فارس بهترین مدیریت را در پیشگیری از کرونا داشته است

    سخنگوی وزارت بهداشت با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در برگزاری جشنواره فرصت‌سازی کرونایی گفت: فارس از استان‌هایی است که بهترین مدیریت در مبارزه با کرونا داشته است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز، ۲۷ مهرماه در مراسم اختتامیه مجازی جشنواره ملی «فرصت‌سازی کرونایی» که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و سایر مسؤلان دانشگاهی برگزار شد، گفت: جشنواره ملی فرصت کرونایی و تولید محتوای فن‌ورز که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس برگزار شد، جشنواره‌ای بسیار ارزشمند است که وزارت بهداشت و سایر متولیان آموزش را در تولید محتوا کمک می‌کند.

    وی با قدردانی از صالحی عمران رئیس و مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در میزبانی از جشنواره فرصت کرونایی تاکید کرد: استان فارس توانمندی‌های زیادی در در برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی دارد و بدون شک برگزاری این جشنواره در فرهنگ‌سازی و آموزش جامعه برای پیشگیری از کرونا موثر است.

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز یکی از استان‌های پیشتاز زمینه پیشگیری از کرونا است و یکی از بهترین مدیریت‌های بیماری کرونا در فارس اتفاق افتاده که این مهم نشان‌دهنده هم‌افزایی مدیران این استان است که امیدواریم به همین صورت ادامه یابد و شاهد کاهش افراد مبتلا به کوید ۱۹ و فوتی‌ها باشیم.

    لاری تأکید کرد: برگزاری جشنواره فرصت‌سازی کرونایی و تولیدمحتوا به روش‌های نوین برای فرهنگ‌سازی آحاد مردم جامعه در پیشگیری از کرونا با بهره‌گیری از روش‌های نوین بسیار موثر است و باید بیشتر به این سمت برویم.

    معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: امروز مهارت یکی از اصول اساسی و مهم در جامعه به‌شمار می‌رود و در موضوع کرونا نیز با توجه به نیاز به دوره‌های کوتاه مدت مهارتی در پیشگیری و درمان کرونا آماده استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستیم.

    وی گفت: بیماری کرونا هشت ماه است گریبان‌گیر کشور شده و مردم در ابتدا همکاری خوبی داشتند اما پس از مدتی همکاری‌ها کمتر شده که نیاز است آموزش‌ها را به روش‌های نوین به جامعه از جمله نسل جوان انتقال دهیم.

    معاون وزیر بهداشت با اشاره به سخنان رئیس سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اینکه آموزش بر سلامت مقدم است، گفت: باید آموزش در پیشگیری از کرونا به‌عنوان یک اصل دنبال شده و آموزش‌ها را نیز به سمت مجازی پیش ببریم به‌طوری که این مهم با تعداد کم و رعایت پروتکل‌ها ادامه یابد.

    لاری بیان کرد: درخواست ما از مردم این است در این شرایط وزارت بهداشت و به خصوص همکاران ما در نظام سلامت که هشت ماه است جوانمردانه پای کار آمده‌اند را تنها نگذاشته و پیشگیری و توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

    سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر نیز ابتلا به بیماری بالا رفته و باید فرهنگ‌سازی کنیم که مردم بیمار نشوند و در این راه نیز نخستین قدم این است نظارت بر پروتکل‌ها صورت گیرد.

    معاون وزیر بهداشت همچنین در سخنان خود از اقدام دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تولید ماسک، گان و سایر ملزومات بهداشتی قدردانی کرد و گفت: این‌ها نشان از مسؤلیت و رسالت اجتماعی دانشگاه است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *