×
آخرین اخبار

غلامرضا شریعتی: شاخص های توسعه در حوزه مسجدسلیمان پایین تر از متوسط استان خوزستان است

  • کد نوشته: 37883
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • 389 بازدید
  • استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا نسبت به شاخص های استان پایین تر است تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم تا به سمت عدالت‌محوری پیش رویم.
    غلامرضا شریعتی: شاخص های توسعه در حوزه مسجدسلیمان پایین تر از متوسط استان خوزستان است

    استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا نسبت به شاخص های خوزستان پایین تر است تلاش می‌کنیم کارهایی انجام دهیم تا به سمت عدالت‌محوری پیش برویم.

    به گزارش دیدگاه نیوز، چهارمین جلسه بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا شنبه ۱۹ مهرماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.
    استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در این شهرستان ها نسبت به شاخص های استان پایین تر است تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم تا به سمت عدالت‌محوری پیش برویم.
    وی افزود: از این جهت برنامه‌هایی در دست اقدام است و پیگیری‌ها در حال انجام است و دفتر فنی استانداری مسئول پیگیری کارهای عمرانی است و دفتر سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی نیز پیگیر طرح های مربوط به شهرک‌های صنعتی و سایر سرمایه گذاری ها است و دستگاه های خدمات رسان نیز پیگیر کارهای مربوط به حوزه های زیرساختی و خدماتی هستند.
    شریعتی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات اختصاصی بتوانیم شاخص‌ها را تا حدودی بهبود بخشیم و روند خدمات رسانی در این شهرستان ها با شرایط و شاخص های بهتری تداوم یابد.
    استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز تصمیم گرفته شد که برای راه‌های روستایی در این چهار شهر تا سال آینده ۱۸۰ کیلومتر ساخته شود تا از لحاظ این شاخص این شهرستان ها به متوسط استانی نزدیک‌تر شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *