×
آخرین اخبار

اقدام خلاقانه کارکنان اداره مخابرات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
غرفه آشنایی ابتدایی با سیر تحول ارتباطات الکترونیک در اداره مخابرات نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

  • کد نوشته: 46156
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • 572 بازدید
  • کارکنان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام خلاقانه ، غرفه و ایستگاه آشنایی با تاریخچه و سیر تحول ارتباطات الکترونیک در این شرکت و صنعت را راه اندازی کردند .
    غرفه آشنایی ابتدایی با سیر تحول ارتباطات الکترونیک در اداره مخابرات نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این غرفه انواع تجهیزات سخت افزاری قدیمی که در صنعت نفت برای برقراری مکالمه تلفنی از مبداء تا مقصد استفاده می شد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است . همچنین انواع دستگاه های تلفن رومیزی از نسل های ابتدایی تا پیشرفته امروزی با معرفی مشخصات فنی آنها در این غرفه قرار گرفته است.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بازدیدی که از اداره مخابرات داشت ضمن مشاهده ی این غرفه از اقدام خلاقانه پرسنل این اداره که در جهت پاسداشت منابع ، تکریم و افزایش سطح دانش علمی مراجعه کنندگان صورت گرفته تقدیر کرد.

    مهندس قباد ناصری با اشاره به اهمیت انتقال تاریخ درخشان صنعت نفت به نسل های بعدی اظهار داشت: در کنار موزه گنجینه نفت ، می توان با راه اندازی چنین غرفه های کوچک ولی تخصصی به افزایش سطح آگاهی و دانش علمی و معلومات عمومی شهروندان و همکاران اقدام کرد.

    وی در ادامه این بازدید که از سوی رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات – رییس روابط عمومی و رییس دفتر مدیریت همراهی می شد از بخش های مختلف این اداره بازدید کرد و ضمن دیدار با پرسنل این بخش از زحمات و خدمات این اداره در تثبیت فعالیت های اداری و عملیاتی تقدیر و تشکر نمود.

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *