×
آخرین اخبار

عکاسی یعنی هنرِ ثبت خلاقانه رویدادها

  • کد نوشته: 134106
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • 97 بازدید
  • یزدانیان با احتساب مستعد بودن شرایط پیشنهاد یک طرح و ایده برای فیلم مستند در مورد تاریخچه و چگونگی و نوع فعالیت کانون را به میان آورد.

    به گزارش خبرروز، زین العابدین یزدانیان برنده بهترین عکس این دوره از جشنواره ضمن تشکر از هیئت داوران ( دکتر حمید رضا حساس_ابراهیم شیشه گر) و دبیرِ جشنواره (فاطمه نعیم) تعریف خود از عکس و هنر عکاسی با عنوانِ “هنر ثبت واقعیت یا ثبت خلاقانه رویداد ها” این جشنواره را به مثابه یک اتفاق مثبت برای خلاقیت در شغل وکالت و تاثیر مثبت آن بر نوع زیست هر وکیل مغتنم شمرد.

    وی با احتساب مستعد بودن شرایط پیشنهاد یک طرح و ایده برای فیلم مستند در مورد تاریخچه و چگونگی و نوع فعالیت کانون را به میان آورد.

    زین العابدین یزدانیان که پیش از این حضور خود را در پروژهای هنری از جمله تهیه کنندگی مستند سینمایی، تهیه کنندگی تئاتر و کنسرت قشقایی نشان داده بود تکه گمشده پازل خود را با شرکت در جشنواره بهاره نگاره دادبانان و رتبه اولش در این تورنمنت تکمیل کرد و چشم انداز خود را از آینده این جشنواره با اُمید ورود فیلم کوتاه و مستند به موضوعات محوری و مورد رقابت در این جشنواره عنوان کرد.

    هومان پارسا رییس اسبق کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه بویراَحمد و هیئت مدیره جدید کانون در ابتدای این گردهمایی با ارج نهادن بر برگزاری جشنواره های فرهنگی و بررسی تاثیرات مثبت انواع هنر بر زندگی هر وکیل یا هر فرد سخنان خود را آغاز کرد.

    همچنین افزود که هنرمند و عکاس حوادث و رویداد های اطراف خود را از پشتِ عدسی و لنزی که جهان بینیِ منحصر به فرد خودِ اوست بازسازی و تعریف میکند.

    وی در ادامه به تشویق از شرکت کنندگان در این جشنواره عنوان کرد که در این چنین رویدادها برنده و بازنده ای در کار نیست و همه برنده هستند چرا که برنده بودن چیزی جز توجه به جزئیات روزمره زندگی و بی تفاوت عبور نکردن از کنار آن ها نیست.

    گفتنیست: مقام دوم این جشنواره را سرکاربانو بهار صحرائیان و مقام سوم جناب آقای آرمین سمیع زاده از آن خود کردند.

    شایان ذکر است: جشنواره عکسِ بهاره نگاره دادبانان با موضوع حقوق، آثار باستانی، آثار فرهنگی، محیط زیست و با انتخاب آثار برتر و تقدیر از برگزدیدگان به کار خود در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ با حضور رییس انجمن سینمای جوان، معاون وزارت ارشاد اسلامی استان فارس شهر شیراز، اعضای هیئت مدیره کانون وکلا، خاتمه داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *